vauvakuume sitten hiljalleen on isj´kenyt....ja haaveissa kolmonen =)
vaikka tuossa vajaa puolivuotta sitten olin sitä mieltä että meidän lapsiluku saattaa hyvinkin olla tässä, nämä kaksi vauhdikasta pojan veijaria (5v ja kohta 7v koululainen)....mutta nyt hiljalleen olen alkanut kuumeilemaan, yllätys ihan itsellekkin :) kyllä ajattelin että sitten joskus mahdollisesti se kolmonen, mutta että näin nopeasti se mieli muuttuu =) nyt olen leikitellyt mieheni kanssa ajatuksella että jokso "pullat uuniin" mutta vielä se ihan ajatuksen asteella, mies tuntuu olevan ihan valmis että saisi vielä se kolmas tulla =)kuitenkin itseä mietityttää se vauva-aika jne kun tuon kuopuksen kanssa ekat 2v oli todella valvomista...esikoinen taas oli niin "helppo" ja kiltti vauva että oli selvää että kakkonen tehdään heti perään...
nyt kyselenkin teiltä joilla samoja ajatuksia tai haaveita kolmosesta tai jos jo on tulollaan...millanen ikäero lapsilla ja oliko millasta odotella kolmosta??
nyt jotenkin tuntuisi sopivalta hetkelätä kun pojatkin jo isompia ja pärjäävät itsenäisemmin pukemisissa ja muissa touhuissa...=) ja ovat kovasti kyselleet että milloin meille tulee vauva..miten isommat suhtautuneet uuteen tulokkaaseen??
Kommentit (2)
juu mustakin tää väli ois aika sopiva, mutta silti mietityttää ;) josko vielä jahkailen tässä aikani....mutta kuume tuskin lähtee muuta kun sen pienen käärön saa syliini =) itsellä raskausajat molemmista olivat todella helppoja , olin energisempi kuin koskaan , synnytykset tosin pikkusen hankalampia ja niistä (varsinkin tämän kuompuksen) synnytys jäi kyllä mieleen ja siitä kammojakin....no mutta peloista pääsee eroon kun kohtaa sen uudelleen...
sinulle kovasti jaksuja viime metreille, kyllä pitkä odotus palkitaan...kun saat pikkusen syliisi, silloin vaikeakin raskaus unohtuu =)
muuten mikä ikänen esikoinen on???
Odotan toista lasta nyt viikolla 33 ja olen ihan poikki. Vielä pitäisi jaksaa viikko tolkulla ja en ymmärrä miten sen teen. Ihana saada toinen lapsi, pieni vauva, mutta voi muistuttakaa mua tästä olotilasta kun sitten alan haaveilemaan kolmosta. :D
Mutta meneehän tämä toki ohi. En vaan kovin äkkiä (jos ikinä) halua sitä uudestaan. Sullahan on jo hyvä väli, senkus teet sen viimosen!