Kuinka herkästi pyydätte kavereita facessa?
Esim teiniajan poikakavereita ym ym....
Ei kai tuo nyt niin vakavaa ole jos muutamaa vanhaa poikakaveria pyytää kaveriksi, about 20v takaa ;) Mitä mieltä olette muut?
Kommentit (5)
Ja nykyään jos huomaan jonkun kaverini liittyneen niin häntä voin pyytää. En kaipaa sinne listalle mitään tuttuja, kavereita vaan.
riittää, että on tuttu. Mulla on joitain ala-asteen luokkakavereitakin! Kiva tietää, että mitä heille nykyään kuuluu.
Mulla oli sama, eli kun liityin, halusin sinne oikeasti vain oikeita kavereitani, en tutuntuttuja. Käytännössä tuo on ollut vaikeaa toteuttaa, kun taas oon huono hylkäämään kaveripyyntöjä... ja esim. duunissa se vois olla hankalaakin, kun taas jotkut duunikaverit on ihan oikeitakin kavereita, niin se seula ois aika veteen piirretty viiva.
Henkkoht en kyllä tajua, mitä tarkoitusta palvelee, jos joku aamuhuomenet hississä -asteella oleva työtuttava ihan toiselta osastolta haluaa mut lisätä kaverikseen, mutta en oo kehdannut hylätäkään. Kai se sit sai sillä jonkun tasasataluvun täyteen ;) Joitakin tutuntuttuja oon kyllä hylännyt, jos tyyliin kerran on baarissa samassa pöydässä istuttu eikä oo nähty kahteen vuoteen.
viimeaikoina oon löytänyt useita alakoulukavereita, mikä on ollut oikien kivaa. Hieno kuulla heistä kun ei oikeen oo kulmilla törmäilty.
Ja viimeisimmäksi laiton kaveripyynnön lapseni kaverin isälle.
Tullessani Fb:hen lähetin kutsuja joillekin harvoille koulututuille ja sitä mukaa saatan laittaa kutsun, jos saan uuden esim. työkaverin.
Ken vanhoja muistelee sitä tikulla silmään vai miten se meni :)
Suurin osa mun Fb-kavereista ovat itse pyytäneet mua kaveriksi, esim. mun sukulaisia ei mun kaverilistalla ole kuin 1 serkku vaikka tiedän monen muunkin Fb:ssä olevan.