Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KOLMOSTEN lokakuu***

03.10.2010 |

Niin siinä vain kävi, että meidän haamu muuttui negaksi.. En tiiä mikä lie viiva oli, joku valehaalea haamu..

Menkkoja ootellessa.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei Wilpuri tärpännyt, mutta oikein paljon tärppi onnea uuteen yritykseen.

Ja tervetuloa munkin puolestani Adaralle.

ON:Odottelua,odottelua. Kummia oireita ja odottelua. Sekä negatiivinen raskaustesti (tai pari)...

T:MM, Yli-innokas plussan odottelija kp26/28-?

Vierailija
42/59 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jaksanut vähään aikaan kirjotitaa, kun yli viikon on ollut jo kurkku kipeänä ja vähän nuhaa. Ja nämä menkkakivut taas vaan voimistuu.. :( Luulenpa että ensi viikolla täti tulee taas vierailulle. Kovin itkuinen olen ollut pari päivää ja väsynyt, mutta voihan johtua jostain muustakin, esim. PMS-oireet. :/ Taidanpa jäädä täältä joksikin aikaa tauolle jos ei taaskaan onnistu. Olen vaan niin väsynyt ja kyllästynyt tähän. :( Kaipa tuo endo sitten vaikuttaa niin paljon, eikä mieskään enää mikään niin nuori ole. Että näin. Täytyy saada nyt jotain muuta apua näihin endokipuihin kun nuo homeopaattiset lääkkeet (eivät taida auttaa). No, vyöhyketerapia on vielä kokeilematta. Jos vielä sitä yrittäisi ja sitten jos sekään ei auta, niin luovun tästä "leikistä" (ja hankin pillerit tms.). En jaksa näitä kipuja enää kovin kauan aikaa. Onhan näitä jo nelisen vuotta ollut.

Koralli: Tsemppiä! :)

Pahoittelut Wilpuri. :( Tsemppiä uuteen yritykseen.

Hyvää sunnuntaita! Kaikille jemppistä tasapuolisesti!! :)

Kp 27/27-31, yk ?? (3v.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Adara!

Wilpuri :(

Mammamonsteri: Onnea testailuun!

Kahdenpoj@näiti: Voimaheleja!!

ON: Tänää testattu nega.. kp 32. Olin pettynyt, mutta odotellaan vielä pari päivää! Täti tulee viimeistään torstaina. Mieli on yllättävän rauhallinen, vaikka odotukset oli korkealla.

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!

Peppiliina kp 32/32-34, yk 6

Vierailija
44/59 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Adara!

ON: Tänää testattu nega.. kp 32. Olin pettynyt, mutta odotellaan vielä pari päivää! Täti tulee viimeistään torstaina. Mieli on yllättävän rauhallinen, vaikka odotukset oli korkealla.

Vierailija
45/59 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Adara!

ON: Tänään testattu nega.. kp 32. Olin pettynyt, mutta odotellaan vielä pari päivää! Täti tulee viimeistään torstaina. Mieli on yllättävän rauhallinen, vaikka odotukset oli korkealla.

Vierailija
46/59 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täti kurvasi aamusta kylään ja lupaavasti oviksesta asti koholla ollut lämpökin oli laskenut : ( Piti tänään testata, mutta eipähän tarttekkaan. Yrittiköhän siellä jotain tapahtua, kun oksettava olo oli kuitenkin edelleen tänäkin aamuna, vai kuvittelinkohan kaikki "oireet", kun niin kovin toivoin, että olisi tärppi käynyt. No jos ei kerran kesävauvaa niin jospa sitten syksyvauva.

Katsotaan sit taas marraskuun pinossa ja toivottavasti nyt loput kellä vielä täti tulematta, pääsisivätten jo odotuspuolelle. Siispä rutkasti plussatuulia kaikille!!!

MM kp1/29, yk2

Vierailija
47/59 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista lukea, että täti kurvailee taas joka suuntaan. Täällä ei yhtään mitään sen normisyysflunssan lisäksi. Piinaviikko alkaa, tänään pitäisi tulla postissa testit.

Saatan joutua heti testäämään, vaikka oikeasti vasta viikonloppuna kannattaisi.

-venni yk 9

Vierailija
48/59 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheeseemme kuuluu jo miehen lisäksi kaksi suloista poikaa, mutta vauvakuume nostaa jälleen päätään. Tai on aina välillä nostanut enemmän ja välillä ollut hiukan taka-alalla jo pitempään.

Minua eivät ikäerot mietitytä, sillä pojat eivät ole enää ihan pieniä. Sen sijaan moni muu asia mietityttää sitten sitäkin enemmän.

Ensinnäkin kuopuksen raskausaikana minulla todettiin epilepsia, joka tietysti kohtauksineen ja lääkityksineen vaikuttaa raskaussuunnitelmiin. Lisäksi sairastuin kuopuksen syntymän jälkeen lievään masennukseen, mutta jälkensä se jätti sekin.

Sen lisäksi mietin, että kun on jo kaksi tervettä lasta saanut, miten suurella todennäköisyydellä se kolmas ei sitten terve enää olisikaan tai jos vauvoja tulisikin kerralla kaksi. Miten sitten jaksaisin?!?

Tunteet vaihtelevat lähes päivittäin ja tunneittain. Välillä on niin kova vauvakuume, ettei sitä meinaa kestää ja välillä pelottaa niin paljon, että tekee mieli heittää hanskat tiskiin ja myydä pinnasänky pois varastosta. En tiedä, pitäisikö asiaa vieläkin pohtia ja miettiä, vai vaan lakata tämä liika märehtiminen ja antaa mennä.

Toisaalta sekin, että en ole tullut aiemmillakaan kerroilla heti raskaaksi, mietityttää, sillä en ole enää ihan nuori. Kestänkö ne jatkuvat pettymykset taas? Osaanko ottaa yrityksen rennosti?

Tällaisia mietteitä tällä kuumeilijalla...

Vierailija
49/59 |
26.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eilen kp32/28-30 saatiin ilta pissasta cb:n testiin heti 2min kohdalla näkyvä pystyviiva (isäntäkin heti näki) ja kuivuttuaan tummui jonkin verran. No luin sitten joka paikasta että siihen tulee vääriä plussia ja tänään saapui täti... Eli kp 1/28-33 ja yk 1 lähtee nyt sitten virallisesti käyntiin. mä yritän liittää kuvan siitä.

http://www.aijaa.com/v.php?i=6941620.jpg

Kyllä niin harmittaa. Olis vain ollut plussa. Pitää antaa palautetta cb:n valmistajalle.

Vierailija
50/59 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkoi taas kp 1... En tiedä jaksanko enää yrittää, ainakaan niin vakavasti. Täytyy mietiä asiaa.

Kiitos tsempistäsi peppiliina. :)

Pahoittelut tädin yllättämille. :(

Tämä oli vaan tällainen pikainen kommentointi. Nyt pitää taas mennä.

Tsemppistä!!! :) bdbdbdbd!

Kp 1/27-31

Vierailija
51/59 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koville ottaa :(

Tsemppiä muille!

kp 1/34, yk 7

Vierailija
52/59 |
27.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksamishalit 2poj@näiti ja peppiliina

(ja tasapuolisesti kaikki muutkin jos oli kelle tätiperhana taas löysi)

Olisi ollut niin mukava päästä lukemaan plussauutisia : (

Tosi pahoillani olen teidän puolesta!!!

53/59 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih...täällä jälleen yksi kolmosesta haaveileva. Olin jo melkein varma olevani raskaana mutta jälleen kp34 alkoivat menkat. :(

Mulla kierto epäsäännöllinen, 30-36.

Onko täällä moni käyttänyt noita clomeja ja teroja? Haluaisin kuulla ihan faktaa, mitä ne on ja miten niitä käytetään ja vielä omia kokemuksianne? Suosittelisitteko minulle?

Olen 33v ja minulla on ihana mies ja kaksi suloista lasta. Ovat kuitenkin jo niin isoja (4v ja 6v), että haaveillaan kovasti kolmannesta. Pillerit lopetin jo toukokuussa ja kuukauden ajan käytettiin kortsua, koska asumme ulkomailla ja tämä raskautuminen on meille sellainen asia, jota täytyy vähän laskelmoida, että mahdollinen synnytys osuisi Suomi-loman ajalle...en halua synnyttää täällä. Ei oo helppoo...sit viel ku ei pitäis liikaa yrittää. Miten se on mahdollista tässä tilanteessa???

Oisin tosi kiitollinen kokemuksistanne!!! :)

Vierailija
54/59 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2poj@näidille oikein superiso hali ja voimia tehdä päätöksiä suuntaan tai toiseen. Varmasti uuvuttavaa yrittää vuodesta toiseen =( Muistan itse, että kakkosta yritettiin 1,5v ja jo se tuntu toooosi pitkältä ajalta. Mä niin toivoisin teille plussaa!

Tsemppihali myös Peppiliinalle! Nuo ekat vuotopäivät tuntuu aina pahimmilta, sit yleensä hieman helpottaa, ainakin itsellä.

Mulla menossa kp 29. Odotan kierron olevan n. 35, koska vimpan lugen otan kp 32 ja yleensä mulla on alkanu menkat 4 päivää vimpasta lugesta.

Kyllä mulla taisi jonkinlainen ovis olla tässä kierrossa, mutta heikko taisi olla. Ensi kierrossa sitten clomit taas mukaan.

Lizzy: clomit auttavat ovulointiongelmissa. Eli jos ei ovulointi luomuna onnistu tai jos ovis on heikko (kuten mulla). Terot ja luget on keltarauhashormonia. Auttavat tasaamaan epäsäännöllisiä kiertoja ja auttavat menkkoja edeltävään tiputteluun. Lapsettomuushoidoissa käytetään isompia annoksi lugeista auttamaan hedelmöittyneen munasolun kiinnittymistä raskauden alussa.

Clomeja ei ehkä niin vaan myönnetä. Itse olin aikanaan hoidoissa ja mut ja mies tutkittiin ja vasta sitten määrättiin clomifenit. Nyt sain vanhojen tietojen perusteella yksityiseltä gyneltä taas clomeja. Mutta en tiedä annetaanko niitä muuten vaan ilman tutkimuksia. Terolutteja saa varmaankin helpommin, itse aikanaan sain niitä ihan työterveyslääkäriltäkin tiputteluun, ja moni on saanu niistä apua kierron tasaamiseen tai esim. uuden kierron aloittamiseen, jos ovuloimaton kierto on jatkunut pitkään.

Koralli kp 29/n.35 - yrityskiertoja takana 9 ja kemiallisia raskauksia 4 :(

Vierailija
55/59 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista millon oon viimeksi kirjottanu ja mitä. Eli edellinen plussa meni kesken heti alkumetreillä. Vuoto loppu reilu viikko sitte ja nyt on oviski bongattu. 2viivaa tuli keksiviikkona testiin ja sunnuntai iltana on touhuiltu. Saa nähä riittääköhän...toivossa on hyvä elää :)

Omat työkuviot vain painaa mieltä... Tietäis mitä tekis. Nyt on oma yritys ja olen hakenu vieraalle töihin. En tiedä menenkö. Rahan takia menisin heti. Mut onko oikein heti jäädä mammalomalle. On tää vaikeeta. Mut se tästä aiheesta.

56/59 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on gynellä käyty.. ottivat labrassa raskaustestin ja verikokeet. Tosin en tajua miks piti raskaustesti ottaa, kun selvästi negaa ollut.

Mutta muuten kaikki on otollista raskautumiseen. Kohtu on ok ja limakalvot on riittävät kiinnittymiseen. Munasarjoissa ei ole mitään häikkää ja vasemmalla puolella on 8mm folikkeli ja oikealla puolella muutama erikokoinen.

Tosin en nyt tiedä mitä nuo folikkelit on ja miten se tähän nyt liittyy kun menkat pitäis saada.. vai onko tässä nyt joku ovulaatio käsillä?

Joten kokeen tuloksia ootellen ja sitten vissiin terot taas käyttöön jos niikseen on.

Vierailija
57/59 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän negatiivisiä fiiliksiä taas täällä:( Kunpa nyt jotain onnistais tai vaikka samalla useampiakin;)

Lizzy, Koralli sulle jo vastailikin mutta lisäisin vielä. Mä sain aikanaan Terot tiputteluvuotoihin mutta raskautumista ne ei edesauta varsinaisesti. Eli jos sulla ei ole mitään ongelmaa kuukautiskierron kanssa niin tuskin mitään apuja lääkkeiden muodossa saat. Tällä palstalla on aika konkreettisesti huomattu toi raskautumisen vaikeus...yritystä on takana kuukausia ja osalla vuosia. Välillä kateellisena kuuntelee, kun toiset onnistuu ajoittamaan lasketun ajan jollekin tietylle ajanjaksolle.

Meillä oli ajatuksena, että vuoden loppuun mennessä pitäis tärpätä ja sitten unohdetaan kolmannesta haaveilu. Uhkaavasti toi vuodenvaihde tässä lähestyy...mutta samoilla linjoilla ollaan edelleen. Muutama huono yö on ollut tolla 2.5-vuotiaalla ja tosi raskasta on ollut! Enpä taida jaksaa enää aloittaa alusta. Se ois eri asia, jos valvominen koskisi vain vauva-aikaa mutta kun noi isommatkin on vielä epävarmoja nukkujia! Miten te muut jaksatte huonoja öitä? Vai onko muilla jo niin isoja lapsia, että nukkuu hyvin?

Täällä taitaa tämäkin kierto mennä hukkaan, kun mies on töissä oviksen aikoihin. T.Wilpuri yk7

Vierailija
58/59 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä on mielessä että pitäiskö vaan antaa olla ja nauttia näistä kahesta lapsesta. Kokoajan kasvavat ja ovat itsenäisempiä. Sais aikaa keskittyä ihteensäkki ja toteuttaa unelmiaan ku että aloittais vauva-ajan alusta. Unelmiahan voi siirtää. Mut ois se kyl ihana saaha vielä se pikkunen vauvaki viereen tuhisemaan (kunhan ei oo koliikkia...). Ei kyl oo miehen kans kauheesti keskusteltu asiasta. Menty vain.

Vierailija
59/59 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on nyt lyönyt kapuloita rattaisiin ja puhunut, että pitäisi alkaa käyttämään ehkäisyä mikä meillä tarkoittaa tällä hetkellä kortsua. Harmittaa kun ensin oli puhetta, että kolmonen saa tulla jos on tullakseen. En tiedä oisko kuopuksen uniongelmat syynä tuohon jarrutteluun. Tyttö on tosi huono nukkumaan, heräilee jatkuvasti ja itkeskelee sitten tunninkin putkeen ja taas hetken päästä uudestaan. Allergiat, sylin kaipuu ja nyt sitten tällä viikolla imetyksen lopettaminen aiheuttaa tuota heräilyä. Kieltämättä on aika rankkaa yöheräilyjen kanssa. Ja minä hullu haluan lisää valvottuja öitä.

Muakin mietityttää millaista olisi elämä vain kahden lapsen kanssa, mutta sitten on kuitenkin se kaipuu saada vielä kerran pieni nyytti kainaloon. Ja nyt olisi meille hyvä aika saada perheenlisäystä, koska sain keväällä opiskelupaikan unelmieni ammattiin enkä haluaisi keskeyttää opiskelua lasten saannin takia.

Miehen jarrutteluista huolimatta ollaan peittoa heiluteltu tässä muutaman päivän sisällä pariin otteeseen ja siis vielä ei olla ehkäisyä käytetty. Katsotaan nyt sitten mitä mieltä mies on huomenna asiasta, kun tuntuu olevan senkin pää vähän pyörryksissä tästä kaikesta.

Adara kp 11/?? yk1