Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KOLMOSTEN lokakuu***

03.10.2010 |

Niin siinä vain kävi, että meidän haamu muuttui negaksi.. En tiiä mikä lie viiva oli, joku valehaalea haamu..

Menkkoja ootellessa.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähti kierukka ja odotellaan uuden kierron käynnistymistä. Tämä kierto menee varmaan tuonne kp30 tienoille, koska pari päivää on vasta kunnon ovis kivuista ja tuttu lämmön nousu oon tapahtunut vasta oikeastaan tänään. Mutta ens kierrossa sitten jänäillään ekaa kertaa.

Vierailija
22/59 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan elia ja mammamonsteri!

Kahdenpoj@n äiti: Toivotaan, että homeopaattisi olisi oikeassa, ja tämä muistutti meitä kaikkia positiivisesta asenteesta. Kyllä me ollaan viimeistään jouluun mennessä "mahat pystyssä" EIKÖ VAAN?

Wilpuri: täällä on ollut tosi hiljaista ja olet oikeassa, että pettymykset vähentävät kirjoittelua.. Meillä yritystä takana vasta 6kk, mutta silti tuntuu kun olisi yritetty jo pidempään. Odottavan aika on raskas ja kivinen.. Se, että raskautta ei kuulu, on ollut yllättävän uuvuttavaa ja välillä mieli on todella maassa ja toivo menetetty, mutta vielä ei luovuteta!

ON:ovulaatio lähenee (tänään tai huomenna), eli tosi myöhään tuli taas tässä kierrossa. Vielä en saanut plussaa ovistikkuun, mutta nippailua ja runsaasti ihanaa limaa :) Mies on reissua, mutta palaa huomenna kotiin :) Toivotaan.. toivotaan..

Tsemppiä kanssasisaret!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti toiveet sen verta korkealla, että alkaa mielikuvitus tehdä tepposiaan. Masussa tuntunut nyt oviskipujen jälkeen pientä paineeen tunnetta ja jotain pikku nippailuja. Tämän lisäksi eilen ja tänään tuntuu hajuaisti olleen herkempi. Ottaa kissanhiekkalaatikon haju nenään ja aamulla kun vein mukuloita kerhoon tuntui puuron tuoksu nenään jostain asunnosta kun käveltiin ulkona : ) Ja yleensäkkin syön aamupalan vasta vietyäni lapset kerhoon ja nyt kun niin tein ehti tulla aikasta ällö olo ennenkuin sain aamupalan syötyä. Ja vielä pitäisi jaksaa reilu viikko odotella, minäkö malttamaton : )

Se vaan ihmetyttää kun yleensä sitä kirkasta limaa olen oviksen aikoihin havainnut sen kummemmin sitä tarkkailematta, mutta nytn kun sitä odotin kuin kuuta nousevaa, niin en ole sitä missään vaiheessa havainnut muutamaa mikroskooppista viirua lukuunottamatta. Kipuilun perusteella ovis olisi kuitenkin ollut en nyt muista oliko 10 vai 11 pvä., mutta kuitenkin.

Onko tuulikellon tilanne jo selvinnyt?

Kauheasti kaikkien puolesta jännittää ja toivoo kaikille plussia!!!

MM kp18/28?

Vierailija
24/59 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys uusille! Toivottavasti mammamonsterin oireet ovat merkki jo plussasta! Hyvältähän tuo kuulostaa!

Elia: peukut pystyssä!

Peppiliina: siellä onkin sitten kiirusta luvassa ?

Wilpuri: se on siis piinaviikko parhaimmillaan…

Tuulikello: vielä siis toivoa! Peukut täällä pystyssä.

Katsku: harmi! Ei muuta kuin uutta kohden.

ON: 2 samanlaista varhaista keskenmenoa on jo takana. Yritys ei ole vielä loppunut, mutta en tiedä kyllä kauan tätä jaksaa. Vähän raskasta… mutta jostain on tullut taas uutta intoa, ovis lähestymässä… eli joskos sitä nyt vielä…

-Venni kp 13 yk 9

Vierailija
25/59 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla menen sairaalaan tutkittavaksi 8.15. Muutaman päivän on vuotanu niukasti. Muutamana päivänä tuli rusehtavaakin vuotoa ja hieman hyytymiä. Sen jälkeisenä päivänä pyyhkäsyllä oli verta, mutta ei se valunu ollenkaan. En tiiä! Nyt en taas vuoda.

Vierailija
26/59 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja nyt paukahti sitten tässä iltasella päänsärky kuin tyhjästä. Ei siis pitäisi mitään syytä olla miksi särkee. Ja paha olo tuli nyt illasta takaisin. Voisiko muka tässä vaiheessa olla oikeasti raskausoireita kun hedelmöitys olisi tapahtunut vasta 4-5 päivää sitten? Taidan olla vainoharhainen : )

27/59 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mymoosa ja koralli *hali*, ajattelin tulla katsoon miten voitte ja tuli kyl paha mieli uutisista. Toivottavasti koralli saat kierron nopiasti kohilleen et paasette yrittamaan, miten miehesi tahan suhtautui.. kuinka pitkalla olit?

Oliko se Venni joka puhui, etta oli haalea haamu/plussa joka ei siita kehittynyt? Mulla oli itseasiassa sama homma jossain vaiheessa ku yritettiin...oli aika hassua itseasiassa..ja sittenhan se tati tulikin.

Paljon plussatuulia viela kaikille.

Vierailija
28/59 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää laittaa vauhtia myös tähän pinoon, kaikki kirjoittelemaan :)

Katsku: Tsemppiä uuteen kiertoon! Minulla meni n. 6 kk e-pillerien lopettamisen jälkeen, kunnes kiero tasoittui. Aina ollut epäsäännöllinen, mutta tässä on hyvin oppinut kuuntelemaan kroppaansa ja havaitsen oviksen melko selkeästi.

Tuulikello: Oletko saanut vielä tarkempaa tietoa? Toivotaan, että plussa vahvistuu!

Venni: Tsemppiä uuteen kiertoon! Tänne voi onneksi käydä purkamassa omia tuntojaan..

Mammamonsteri: Oireet kuulostaa hyvältä.. peukkuja!

Kahdenpoj@aäiti: Minulla oli myös pahoinvointia pari päivää ennen ovulaatiota ja ehdinkin jo ajatella olisiko ovulaatio jo ohitettu, mutta plussasin vasta kp 20. Mies oli jälleen työreissussa, mutta peittoja heiluteltiin 2 ja 4 päivä ovisplussasta.

ON: Nyt vaan odotellaan.. vielä ei oikein uskalla toivoa, mutta välillä mieleen hiipii ajatus, että mitä jos kuitenkin olisi tärpännyt :) Iha-naaaaa!!

Plussatuulia +++++++

Vierailija
29/59 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vedellään piinaviikon viimeisiä päiviä armottomassa jännityksessä;) Parasta on tuhruttelun puuttuminen eli, vaikkei tärppäiskään niin ainakin kierto on säännöllinen...sitä osaa tässä vaiheessa iloita jo pienemmistäkin asioista;) Sama juttu Peppiliina kuin teillä, että puoli vuotta yritystä on takana. Ei mikään kauhean pitkä aika mutta kuitenkin sen verran, että on ehtinyt jo vähän huolestua. Eikä varsinkaan pidä vauvaa itsestään selvyytenä!

Kuvotusta on ollut viime päivinä ja lisäksi närästystä, röyhtäilyä jne...mutta nyt kaikki pienetkin oireet on hävinny! Saas nähdä, löytääkö täti mun luokse huomenna.

Mikäs on Tuulikellon tilanne?

T.Wilpuri kp26/27 yk6

Vierailija
30/59 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaasti kuluu aika kun odottaa jo, että testata uskaltaisi. Tilasin netistä jo testejä ja pitäis tänään tupsahtaa postiluukusta. Saa nähdä montako hetkee maltan olla testaamatta, vaikka tänään vasta kp23 menossa.

Edelleen on etovaa oloa ja hajut ottaa herkästi nenään. Lisäksi olen ollut tuntevinani repäisykipuja, ei mitään kovin pahoja, mutta selviä kuitenkin. Päänsärkyä ollut myös edelleen, sitä oli molemmista aiemmistakin raskauksista alussa, mutta en yhtään muista kuinka aikaisin alkoi.

Meinaatko Wilpuri testata jo tänään jos täti ei saavu (peukkuja pidän et ei)?

Ja tuulikellon kuulumiset kiinnostaa mua myös, on kyllä niin piinallisen epätietoisen kuuloista ollut, et kaikki sympatiat ja toivoa rutkasti sinne.

Kaikkien juttuja olen lukenut, muta en muista kaikkien nimimerkkejä oikein vielä, mutta plussatuulia kaikille oikein roppakaupalla++++++

MM kp23/28?

Vierailija
31/59 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilpuri: Oletko jo testannut?? Kuulostaa hyvältä, että tuhruttelua ei ole ollut :) Onko sulla pysynyt kierto säännöllisenä tuon puoli vuotta, kun olette yrittäneet?

Minusta tuntuu, että meni n. 6 kk siitä kun e-pillerit lopetin, että kierto jotenkin säännöllistyi ja ovulointi lähti käyntiin (lopetuksesta nyt 9kk). Kierto heittää noin kahdella päivällä, mutta viimeiset kolme kiertoa on ollut suhteellisen säännölliset ja ovulaatiokin on bongattu :) Mikähän tässä sitten mättää, kun raskautta ei kuulu? Voiko se tosiaan olla niin tunneista kiinni, että munasolu hedelmöittyy. Yhdessä kierrossa puuhailtiin plussapäivänä ja sitä seuraavana päivänä, mutta eipä raskautta kuulunut... On tämä niin ihmeen vaikeata, että uskohan tässä meinaa loppua! Kuume on taas korkeimmillaan, joten luovuttaa en aijo. Eilen yksi läheinen ystävä ilmoitti raskaudestaan, mikä oli tietysti ihana uutinen, mutta samalla oma tilanne pyöri ajatuksissa...

Mammamonsteri: Onnea testaukseen! Toivotaan, että oireet viittaa toivottuun tulokseen!

Peppiliina dpo 6, kp 26/32-34

Vierailija
32/59 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä testannut ja taitaa jäädä testaamatta tästäkin kierrosta:( Nyt on vahvasti sellainen olo, että menkat alkaa viimeistään huomenna.

Peppiliina, mulla on periaatteessa ollut kierto säännöllinen sen puoli vuotta mikä ollaan yritetty. Mulla ei ollut mitään hormonaalista ehkäisyä ennen yrityksen aloitusta niin se varmaan vaikuttaa asiaan. Mutta sitä tuhruttelua on ollut riesaksi asti muutaman kuukauden ajan! Eli kunnon vuotopäivien lisäksi tuhrua on tullut 5-10 päivää. Tästä kierrosta ei sitten vielä ollenkaan! Mä en kyllä usko, että se hedelmöittyminen on teillä ollut ajoituksesta kiinni...se nyt vaan on sellaista salatiedettä tää raskautuminen, että tosi moni asia vaikuttaa.

En sitten tiedä mikä meillä mättää. Itse voisin heittää veikkauksen, että joka kierrosta en ole ovuloinut ja toisaalta kiinnittyminen ei ole onnistunut tietyissä kierroissa.

No, mä jään odottelemaan sitä tätiä niin päästään uuteen yritykseen, mikä on sitten no.7! Tsemppiä kaikille ja laittakaa kuulumisia! T.Wilpuri kp27/27

Vierailija
33/59 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vielä luovuta! Niin kauan kun täti punainen pysyy pois on kaikki mahdollista! Tiedän tuntee, kun usko meinaa loppua, mutta nyt et anna periksi. Olet jo voiton puolella! Tänään kuukautistesi piti alkaa, mutta ei ole alkanut, joten hyvältä näyttää!! Muista, että vaikka olisit raskaana voi pientä kuukautisvuotoa tai oireita kuukautisista olla näin alussa! Ihan hyvin voisit testata, niin ei tarvitse turhaan jännittää :) Plussatuulia!

Yritän itsekkin pitää toivoa yllä, koska stressi, jännittäminen, turhautuminen, mieliala ja kiire ovat varmasti syitä jotka meillä vaikuttaa raskautumiseen (molemmilla). Työ vaatii veronsa :( Nyt kuitenkin syysloma ja yritän palauttaa voimia takaisin.

Lokakuu on toivoa täynnä!!!

Vierailija
34/59 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä hiljaiseloa vietin, kun olin kovan flunssan kourissa.

Peppiliina kysyi millä lääkärillä kävin. Oli ihan terveystalon yksityinen gyne. Ei lapsettomuuteen erikoistunut, mutta on kuulemma kyl seurannut lapsettomuuslääkäreitä sivusta (vai miten asian ilmaisi) eli oli kyllä ehkä hivenen asioista enempi tietoinen.

ulkolaiset: 6+0 alkoi km kunnolla, mutta oli siis jo viikko aiemmin todettu ultrassa, kesti vaan aikansa, että vuoti pois (lääkkeellinen keskeytys ei onnistunut). Eli kemialliseksi tuokin kai lasketaan.

Täällä on menossa jo kp 20 eikä tämä kierto kyllä ole ollenkaan ollut normaali. Km varmaan vaikutti sekä tuo kova flunssa mikä mulla oli, kun buranaakin söin ku leipää viikon ajan just siinä oletetun oviksen aikoihin. Ovisplussa tuli tuossa kp 17 vasta, mutta tuttu oviskipu loistaa poissaolollaan eikä aamulämmöt ole nousseet (eka kertaa nelivuotisen "mittausurani" aikana). Eli varsinaista ovulaatiota ei tainnu tapahtua. :( Harmittaa, mut ei auta. Oottelen muutaman päivän yrittääkö kroppa uudestaan ja jos ei niin sit kai aloitan lugesteronit, että tämä kierto joskus ottais päättyäkseen. Hukkaan siis näyttäs menevän tämä kierto. Ei auta kun asennoitua jo seuraavaa kiertoa varten. Silloin otankin taas clomit käyttöön, niin jospa se siitä sitten taas.

Koralli kp 20/? yk9

Vierailija
35/59 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla sinusta Koralli! Onneksi voit jo paremmin ja tiedän miten turhauttaa, kun huomaa, että ovulaatiota ei olekkaan. Tsemppiä uuteen kiertoon!

ON: Pitkästä aikaa toiveet on korkealla tästä kierrosta :) Minulla on tunne siitä, että nyt olisi voinut onnistua. Oireet eivät ole kovin voimakkaat, mutta niitä kuitenkin on, vaikka dpo:sta vasta 7 päivää... yleensä ovulaation jälkeen limainen vuoto loppuu ja alkaa kuiva kausi, mutta nyt tuota limaa on edelleen, alavatsa nippailee (tosin tätä on ennen menkkojakin) ja pieniä repäisykipuja tuntuu alavatsassa. Yritän kuitenkin pitää jalat maassa :) Ensi viikolla sit testaillaan :)

Joko Wilpuri testasit?

36/59 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palailen nyt palastailutauolta. Olen kyllä välillä tällä viikolla nopeasti käväissyt lukemassa teidän kuulumisia. Jotekin ollut niin veto poissa. Yksi sukulaisista ollut huonossa kunnossa ja ajatukset ollet kirjaimellisesti jossain muualla. Nyt tilanne parempi hänellä onneksi. Eli täälläkin piinaviikko meneillään, joskin kyllä aivan varma nyt ei täälläkään kerralla tulosta tullut. Tuhrua tullut tänään,joten se taas tästä kierrosta. Muutenkaan juuri mitän oireita ei ole :(

Tsemppiä kuitenkin muille tähän kiertoon :)

Mites Wilpurin tilanne?

Nila apealla tuulella 24/28-30

Vierailija
37/59 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppiliina siellä malttamattomana odottaa mun testaamista ja nila taisi olla toinen kyselijä;)

No, huomenna voisin testata, jos täti ei ole porhaltanut paikalle mutta mutta....tuhruttelu siis alkoi tänään ja menkkakivut on päällä samoin eli eiköhän se testi jää sinne kaappiin odottamaan edelleen! Oli kyllä niin hyviä oireita tossa oviksen jälkeen, että aika paljon harmittaa täällä hetkellä. Kyllähän te tiedätte tunteen:(

Parempaa onnea teille muille!T.Wilpuri

Vierailija
38/59 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nousi aamulämmöt tänään, 5 päivää ovisplussasta! Mystistä, olisiko ollut jotain munasolun irtoamisvaikeutta tmv. Toivottavasti lämmöt nyt pysyis koholla, niin varmistuis tuo, että ovis kumminkin tuli. Hyvin on nämä päivät hyödynnetty, joten nyt saapi sitten taas ruveta oottelemaan työn tulosta. Tarkkaan en nyt kumminkaan tiedä, koska se ovis oli, mutta ainakin reilusti yli 30pv kierto tästä tulee.

Plussatuulta kaikille!

Koralli kp 22/n.35? yk9

Vierailija
39/59 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille! Meillä on alkamassa kolmosen yrittäminen ja vanhasta tottumuksesta hakeuduin taas tänne. Mulla (25v) alkoi menkat ekan kerran synnytyksen jälkeen vasta pari päivää sitten eli kierto on ihan sekaisin enkä yhtään tiedä missä mennään. Kivuliaat menkat ainakin. Ovikset sun muut kierron pituudet selviää tässä pikkuhiljaa. Kaksi edellistä on tärpännyt helposti, esikoinen ekasta ja kuopus kolmannesta yrityskerrasta, joten toivon, että nytkin kävisi nopeasti. Imetän vielä, joten se voi hidastaa tärppäämistä. Aikomus on kyllä lopetta tässä muutaman viikon sisällä muiden syiden kuin raskautumisen toivossa.

Meillä siis ennestään poika 2v5kk ja tyttö 11kk. En pelkää pieniä ikäeroja, mutta vähän mietityttää miten tulen selviämään jos/kun raskaudun, ainakin viimeksi olin tosi kipeä koko raskauden ajan. No, sitä murehditaan sitten myöhemmin.

Tsemppiä kaikille yritykseen!!

Adara kp??? yk 1(?) lähtee tästä

Vierailija
40/59 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tulihan se sieltä sitten! Eipä tässä kummempaa, uutta yritystä taas kehiin...Tervetuloa Adaralle, sulla on hyvä putki päällä niin voi olla, että tärppää piankin;) T.Wilpuri kp2/27?Yk 7