Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ihanaa, tuli 500 euron pikavoitto !!!

Vierailija
03.10.2010 |

meillä on ex.n kanssa viikko-viikko huoltajuus ja viime kesäkuussa yhtäkkiä ex ilmoitti hän alkaa maksamaan mulle 100 euroa kuussa siitä hyvästä että ostan rahalla tarvittavat vaatteet ja kun lapset tulevat luokseni, pesen vaatteet ja kun menevät ex.n luo, heillä on mukana vaatteet viikoksi, puhtaina.

Pitkästä aikaa eilen tuli käymään ex-appivanhemmat. Ovat aivan ihania ihmisiä ja olen tosi onnellinen että meidän välit ovat säilyneet hyvinä.

He välillä kyselevät miten pärjään ja aina vastaan hyvin ja kyllä, heidän poika hoitaa kaikki hyvin ja eilen anoppi kysyi onko talvivaatteisiin rahat jo koossa ja ostettu. Kerroin että heidän poikansa antaa mulle 100 euroa, jotta hoidan vaatteet ja olivat oikein tyytyväisiä.

No, aamulla sitten puhelin soi ja ex soitti ja oli tosi vihainen. Hän on kuulemma maksanut mulle 100 euroa per lapsi kuussa eikä yhteensä 100 euroa.

Mulla menee kaikki suoraveloituksena, lainat, sähkö, yhtiövastike ja en nyt ole elänyt kädestä suuhun, mutta tiedän tasan tarkkaan kympin tarkkuudella minkä verran tilillä on rahaa. Ruokaostokset maksan kortilla, huutiksessa kun olen tavaraa myynyt, olen saanut käteistä, en edes muista milloin olen viimeksi käynyt automaatilla nostamassa rahaa saati sitten katsomassa tiliotetta.

No, puhelun jälkeen menin ja todellakin, siellä oli 500 euroa rahaa enemmän kuin luulin.

No, rahathan on lapsia varten, mutta ehkä nyt voidaan käydä hakemassa pojalle pelipaita, jota on hinkunut ainakin vuoden, vaikka maksaakin 80 euroa.

Lupasin soittaa ex-anopille ja selvittää vielä tämä väärinymmärrys.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jollakin on asiat kunnossa ex:n kanssa. Yleensä saa lukea aivan päinvastaisia viestejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla