Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitaistko anoppiasi kun hän tulisi niin vanhaksi, että tarvitsisi päivittäin apua.

Vierailija
03.10.2010 |

Oma anoppini huolehti anopistaan tämän kuolemaan saakka. Vei ruokaa ja kävi kerran tai kaksi päivässä auttamassa päivittäisissä toimissa. Appiukko ei paljoa omaa äitiään autellut. Täytyy sanoa, että ihailtavaa kun jaksaa oman työnsä lisäksi vielä huolehtia vanhuksesta, mutta kyllä se myös näytti raskasta olevan ja otti voimille.

Valitettavasti minusta ei taitaisi olla samaan. Jos anoppi ei joskus enää pystyisi kotonaan olemaan niin kyllä paikkana olisi ryhmäkoti tms.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen ihmisyys mitataan tuollaisissa asioissa. Anoppi auttoi, kun lapset oli pieniä. Minusta on oikein, että minä autoin, kun anoppi ei itse enää jaksanut. En edes miettinyt, että se olisi ollut jotenkin omituista.

Vierailija
2/14 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on ihana ihminen ja on ollut aivan mahtava lapsille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuvat kaukana eivätkä he ole meitä auttaneet millään tavalla. Jos mies haluisi jotenkin olla heille avuksi, niin auttakoon. Minä en ole anopilta saanut kuin haukkuja enkä ole hänelle mitään velkaa. Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan

Vierailija
4/14 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamasta syystä: 1. minulla on rankka ja kiireinen oma elämä, siinä on tarpeeksi tekemistä, 2. oma äitini on hyvin sairas, 3. anopilla on kaksi lasta ja kaksi miniää, ei ole perusteita sille että minä yksin hoitaisin, 4.anoppi ei halua auttaa meitä lastemme kanssa muuta kuin hyvin harvoin ja silloinkin vastenmielisesti. Hän ei siis edes halua nähdä lapsenlapsiaan, pelkästä lastenhoidosta ei todellakaan ole kyse.

Vierailija
5/14 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme edes ole anopin kanssa puheväleissä. Niin makaa kuin petaa.

Mitään ei ole enää pelsatettavissa, että edes joskus voisimme puhua, olla väleissä.

Vierailija
6/14 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että hoitaisin edes omaa rakasta äitiäni. Riippuu ihan elämän tilanteesta. Jos olisi aikaa, niin tottakai sitten.

Itse seurasin sivusta kun ex-anoppi hoito omaa sairasta äitiään 3 vuoden ajan ja itse en jaksaisi. 24h + oma työ päälle.

Vierailija
7/14 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla on itsellään kolmen lasta, joten olettaisin hoidon kuuluvan enemmän heille.

Vierailija
8/14 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ventovieras ihminne minulla ja yhtä vieras omalle pojalleen. Ei, kiitos, jos ei pihiyttään palkkaa apua, eläköön paskoissaan. Omaa äitiäni kyllä auttaisin ja mummoani autan jo nyt.

Vierailija
9/14 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kamala kotka on niin pahakielinen, että pysyn hänestä mahdollisimman kaukana!

Vierailija
10/14 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on ihana ihminen ja on ollut aivan mahtava lapsille :)

Ihana kuulla. että on tuollaisiakin anoppeja olemassa, onnea!

Vierailija
11/14 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai olla kotonaan yli 90 vuotiaaksi. Olihan se sitovaa ja raskastakin välillä oli huonokuuloinen.

Vierailija
12/14 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä huolehdin omistani.

En käsitä, mikä tekee huolehtimisesta aina naisten hommaa?

Vierailija
13/14 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä vaan että loppuis meillä lamppaminen ja lasten haukkuminen. hyi hitto!

Vierailija
14/14 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on muutenkin maailman ihanin anoppi. Jos hän haluaisi, kyllä ottaisin meille.

Mutta mä myös palkkaisin meille hoitajan vaikka 4 h per päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi