Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä apua masentuneille!

Vierailija
03.10.2010 |

Itse olen ollut todella masentunut pitkään ja syönyt mielialalääkkeitäkin mistä ei mielestäni ollut mitään hyötyä.

Nyt olen löytänyt ilon luonnosta!

Aamullakin laitin kellon soimaan kuuden jälkeen ja lähdimme kaverin kanssa ulos luontopolulle kameran kanssa. Mikä ihana ilma ja se kävelylenkin jälkeinen fiilis! Ah, masennuksesta ei tietoakaan ja näitä ihania hetkiä on ollut jo monia.

Miten voikin joku yksinkertainen asia auttaa niin paljon monien vuosien masennusputkeen!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että masennuksesi on helpottamassa, luonto ei varmastikaan sitä tehnyt, vaan pystyt nyt nauttimaan asioista, jotka ennenkin tuottivat sinulle nautintoa, tai mistä ihmiset yleensä nauttivat. Olen mäkin käynyt kävelylenkeillä ja vaikka missä, mutta masennuksen takia tunteet ovat niin turtuneet, että nuo asiat ei tunnu paljon miltään.

Vierailija
2/3 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin ja lopeta itsesääli! Niin helppoa ja yksinkertaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa "yllätys" että tällä palstalla saa negatiivisia kommentteja.

Yritin vain tuoda iloa ja toivoa jollekin toiselle masentuneelle, koska itsekin olen apua vihdoin löytänyt.

Ja muille kommentoijille: Olen aina käynyt töissä, koskaan en ole kotona maannut. Lisäksi tämä on ensimmäinen kerta, kun tällaisesta täällä kirjoittelen.

Rasittava palsta, ei voi muuta sanoa!