Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirpputorihinnat!

Vierailija
03.10.2010 |

Huomenna vien kirpparille lastenvaatteita, paljonko nykyään voi pyytää uhdellä lapsella olleista suojapuvuista, välikelinpuvuista ja toppapuvuista? Siistejä. Saako kirpparilla myytyä leluja, ehjiä? Hinnat niille?

10 vuotta edellisestä kirpparimyynnistä, siksi kyselen..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myin siistiti merkittömät toppapuvut 12 eurolla. Kolmet tosi siisit välikausihaalarit olen ostanut 5€/kpl (ne on musta ollut naurettavan halpoja eli olisin ne vähän kallimmallakin varmaan ostanut). Ehjät lelut on menneet kaikki kun olen niitä myynyt, "vie pois-hinnoilla".

Vierailija
2/6 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 10 euroa voisi pyytää, ei ole liian paljon suojapuvuista? Kai niitä hintoja voi alentaa kesken myynniin jos näyttää että eivät mene?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä ensi kerralla keksiä hiukan kuvaavampi ja pidempi otsikko, jotta ei turhan takia avaisi viestiä...

Vierailija
4/6 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin turhan takia klikkasit!

Osaisiko muut auttaa?ap

Vierailija
5/6 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä katsoa tavaroitasi kriittisesti. Eli katso kaikki "viat" ja mieti sitten, paljon olisit valmis maksamaan vastaavasta itse kirpparilla. Lelut menevät suhteellisen hyvin kaupaksi, kun hinta on kohdallaan.

Jos on viikon/kahden pöytävuokra, sinne voi käydä lisäämässä tavaraa. Jos pöytä on tupaten täynnä ja esillä vain kulahtaneimmat tavarat, en itse jaksa käydä edes etsimään aarteita. Hyväkuntoisesta tavarasta/vaatteesta voi jotain maksaakin, mutta esim. toppapuvuista jne aina mietityttää, että onko edellisen käyttäjän jäljiltä kosteussuojat ym. kunnossa.

Vierailija
6/6 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän