Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää tämä minulle???

Vierailija
03.10.2010 |

Olemme asuneet asunnossamme vajaa kolme vuotta.

Alusta asti olen haistanut alakerran vessassa silloin tällöin tupakan hajun. Hajulle ei löydy mitään järkiselitystä, enkä keksi mitään, mistä se tulisi sinne. (Äitini ja siskoni haistoivat sen myös aluksi, mutta eivät enää).

Kissat käyttäytyvät usein omituisesti ja vain tuijottavat vessan yläpuolella kulkeviin portaisiin. Joskus toisella kissalla nousee karvat pystyyn tuijottaessa. Kissat eivät ole tuijottaneet muita paikkoja vaan aina vain portaita.

Noin kuukaisi sitten haistoin meidän eteisessä tupakan ja sen jälkeen vielä pari kertaa.

Ja arvatkaapa mitä kissat teki tänään!! Tuijottavat eteisen ovea, toisella korvat luimussa ja niskakarvat pystyssä!

Kun kuukaisi sitten haistoin eteisessä eka kerran tupakan, niin nauroin miehelle, että nyt se meidän kummitus on muuttanut eteiseen, mutta nyt en kyllä tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa... :D

Selittäkää minulle, mistä haju tulee ja miksi kissat käyttäytyvät noin! :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä usko (tai en uskalla uskoa :D ) kummituksiin, ja haluaisinkin hajulle ja kissojen käyttäytymiselle järkevän selityksen.

Kammottaa ajatuskin että meillä olisi tupakkia polttava kummitus ;)

Toinen kissoistamme menee myös ihan sekaisin serkkuni tullessa kylään. Serkkuni harrastaa jonkunsortin "noituutta" ja henkimaailman juttuja. Tämäkin on todella outoa, koska kissa ei muiden vieraiden takia sekoa ikinä! :)

-ap-

Vierailija
22/28 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireileeko minun kasvain/muu sairaus vain vessassa ja eteisessä?

Ja kissatkin ovat saaneet oireita itselleen? ;)

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireileeko minun kasvain/muu sairaus vain vessassa ja eteisessä?

Ja kissatkin ovat saaneet oireita itselleen? ;)

-ap-

niitä hajuja koko ajan haistetakaan. Tuskin haistat noita joka kerta vessassa ja eteisessä käydessäsi. En vaivaisi päätäni kissojen käyttäytymisellä, elukat nyt käyttytyy usein enemmän tai vähemmän oudosti.

Vierailija
24/28 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Vierailija
25/28 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaapa hyvinkin olla joku henki joka on jäänyt kummittelemaan. Itse asumme omakotitalossa maalla, eikä meillä ole naapureita. Emme polta. Isäni kuoli joku aika sitten ja hän oli kova tupakkamies. Vähän kuoleman jälkeen meillä on alkanut haista silloin tällöin sellainen vastasytytetyn tupakan haju. Se haju ei ole sellainen että sisällä olisi poltettu, vaan se haisee jonkun aikaa ja häviää sitten. Menee joitain päiviä ettei haise ja sitten se taas haisee. Miehenikin haistaa sen eli tuskin on meikäläisen päässä vikaa. Tottakai se ihminen kuoleman jälkeen johonkin menee, kuorethan ne vaan hautaan laitetaan. Tuo tupakanhaju on kyllä outo juttu mutta jos siellä henkimaailmassa on kaikki mahdollista.

Vierailija
26/28 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä on vessan seinien takana ja mitä vessan päällä?

Yksi vai kaksi seinänaapuria?

Polttaako joku naapurinne?

Vierailija
27/28 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on satavuotta vanha talo ja alakerassa tulee silloin tällöin vahva tupakin haju mukaan meillä ei polta ja naapurit on 50 metrin päässä  nyt tuli yläkertaan sama ilmiö piti käydä ulkona vielä tarkistamaan että polttaako joku ulkona tupakkaa ei polttanut en pelkää mörköjä mutta varmaan vanhat asukkaat tuon puoleisesta käyvät polttelemassa meillä

Vierailija
28/28 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama outo ongelma. Nyt jo edesmenneen äitini huone haisi tupakalle, äitini ei ole koskaan polttanut. Haju ilmaantui usein aamuisin. Ihmettelin asiaa ja mietin mistä mahtaa johtua. Kunnes sitten yksi talvi sattui tuulemaan samasta suunnasta minne äidin huoneen ikkuna oli. 50 metrin päästä ikkunasta kulkee tie ja kun kävelin tietä sieltä löytyi useita tupakannatsoja. Tuuli toi jostain syystä tupakanhajun sisälle. Joku poltteli siellä aamulla ennen töihin tai kouluunmenoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi