Rento, hupullinen villakangastakki?
Mistä löytäisin? Etsinnässä siis rento, mutta tyylikäs (onko mahdollista) villakangastakki talveksi. Duffelia en halua. Monta vuotta sitten löysin Haloselta kauniin oliviinvihreän takin, oikein ihanan. Menin onneton pesemään sen villapesuohjelmalla itse ja kutistui ihan inasen: käyttökelvoton. Toista yhtä kivaa ei ole vielä eteeni osunut. Oletteko nähneet missään kaupoissa?
Kommentit (2)
Your Facesta. Mutta sitä oli vain tummansinisenä. Minä olin aivan haltiossani, koska minun mustani on sininen. Minulla on siis pikkutummansininen, laukut, takit jne. ovat sinisiä. Suorat housuni ovat t.sinisiä jne.
Se oli kaunis ja siinä on huppu. Hinta 200 e. On asia, mitä tässä nyt kääntelen. Olen nimittäin kodinhoidontuella ja siinä menisi siis puolen kuun palkka...
joten älä murehdi :-) Itse en oikein sinisen ystävä ole, mutta voisin toki liikkeessä piipahtaa.
ap
Your Facesta. Mutta sitä oli vain tummansinisenä. Minä olin aivan haltiossani, koska minun mustani on sininen. Minulla on siis pikkutummansininen, laukut, takit jne. ovat sinisiä. Suorat housuni ovat t.sinisiä jne.
Se oli kaunis ja siinä on huppu. Hinta 200 e. On asia, mitä tässä nyt kääntelen. Olen nimittäin kodinhoidontuella ja siinä menisi siis puolen kuun palkka...