Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
lähteekö nutriletillä nälkä? entä jaksaako urheilla?
Kommentit (3)
Ensimmäinen päivä oli kidutusta, sen jälkeen elimistöni tottui Nutrilettin kalorimäärään. Pystyin olemaan kaksi viikkoa Nutrilett-kuurilla, laihduin 5 kg, mutta en urheillut kuin pari kertaa viikossa. Kaksi kiloa tuli takaisin, kun lopetin kuurin, mutta kolme kiloa sain pudotettua "pysyvästi". Minulle Nutrilett-kuurilla oleminen oli siitä helpompaa kuin tavallinen ruoalla laihduttaminen, että en voinut hämätä itseäni.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nälkä ei varsinaisesti ollut, mutta suu kaipasi purtavaa! Söin paljon purkkaa ja jos oikein teki mieli pureskella jotain niin söin muutaman porkkanan/päivä. Itse en hirveästi myöskään liikkunut, rauhallisia metsälenkkejä vain.
Alue: Aihe vapaa
Katselin vierestä toisen puoliskoni kärsimyksiä kolme päivää ja huom. kyse oli normaalipainoisesta ihmisestä, joka halusi muutaman kilon pois.
Että en halua edes kuvitella mitä tapahtuu, kun oikeasti joku lihava sen turvin rupeaa elämään.
Kyllä se paras tulos tulee terveellisestä, säännöllisestä ruoasta ja vaikka pienestä hölkkälenkistä.
Teet täysjyvämakaronipohjaisia salaatteja ja syöt paljon keittoja..
Ja vielä lisätäkseni nutrilett ruoat maistui ihan hirveälle ja aamulla puolisoni hädin tuskin pystyssä pysyi!
Puolisoni kituutti niillä ihmeellisillä mössöillä ja minä söin napaani täyteen herkullisia salaatteja ja keittoja ilman nälkää ja kalorimääräksi tuli kuitenkin saman verran, kuin nutrileteillä..