Onko täällä ketään joka myöntää olevansa tai olleensa pubiruusu?
Kommentit (16)
Varmaan sitten olin. En tosin meillä itseäni miksikään ruusuksi :)
joo,tietenkin eiköhän moni ole ollu..nii.pubi on myös ajanviettoapaikka aika monelle.
joo,tietenkin eiköhän moni ole ollu..nii.pubi on myös ajanviettoapaikka aika monelle.
Mä olen varmasti pubiruusun täydellinen vastakohta. En keksi mitään sanaa mikä vähemmän kuvaisi minua.
Ei mun mielestä nuoret opiskelijat voi olla pubiruusuja. Pubiruusu on jo sellainen hehkeytensä menettänyt rääväsuinen muija joka istuu illat läpeensä pubissa ja puhuu penan ja reiskan kanssa tupakan ja viinan käheyttämällä äänellään.
Eeeei enää synny pubiruusuja ku on facebuukki!
NE pubiruusut on kaikki 40+
Oli se aika hurjaa tajuta jälkeenpäin, että sehän se tuli oltua vaikka oikeasti mikään muu "määre" ei minua huonommin kuvaisi.
En siis tunnista yhtään itseäni tuosta ajasta.
lopetit tuon kauniin elämäntavan?