Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten herranjumala palstalaiset pitävät adoptiota helpompana kuin aborttia?

Vierailija
03.10.2010 |

Vaikka olisi kuinka nuori teini raskaana tai jokin ihan mahdoton tilanne muuten, niin suu vaahdossa jeesustellaan, että lasta ei saa tappaa vaan pitää antaa adoptoitavaksi. Herranjumala mitä tekopyhyyttä! Ajatteletteko te yhtään mitä päästänne tänne palstalle lauotte? Ihan niin kuin 15-vuotiaan olisi parempi kantaa lasta 9kk, synnyttää ja antaa lapsi pois kuin keskeytys. Ja miettiä sitten lopun elämää, missä tämä lapsi on... Aborttia kanssa "romantisoidaan" tällä palstalla niin jelmetusti. Kaikki abortin jälkeen perseelleen elämässä mennyt johtuu abortista, jonka yli ei ole muka päässyt. Missään ei ole niin tekopyhiä jeesustelijoita kuin tällä palstalla.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehille em toimenpidettä :D

Vierailija
22/31 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskonnollisista yhteisöistä. Tää palsta on kevyttä kamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi naisten tulee huolehtia, että ehkäisy on kunnossa tai sitten kantaa vastuunsa mahdollisesta raskaudesta.

23

Vierailija
24/31 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on yksi osoitus siitä miten tasa-arvon toteutuminen on vaikeaa. Täällä ei lennä sellainen kurapaska kuin esim jenkeissä teiniraskauksien suhteen, mutta vanhat asenteet ovat lujassa.

olisi rohkea veto jos joku alkaisi ajamaan tasa-arvon nimissä pakkosterilisaatiota niille miehille, jotka ovat saattaneet tytön/naisen raskaaksi ilman yhteistä sopimusta. Voisi nousta mielenkiintoinen keskustelu.

Vierailija
25/31 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten pitäisi osata käyttää sitä ehkäisyä!! Jos ei ehkäsyä käytetä niin pitäisi itse ottaa vastuu seuraamuksista eikä pistää jotain toista vastaamaan niistä seuraamuksista. Nyt altistatte LÄÄKÄRIT tekemään toimenpiteen jota oikeasti eivät HALUAISI tehdä. Todella vittumaisia ämmiä olette. Lääkärit ovat valinneet ammattinsa koska haluavat pelastaa ihmisiä. Heille on tosi inhottavaa kun joutuvat lopettamaan niitä :( Tutkittu juttu on kuitenkin että vähemmän koulutetut ja heikomman älykkyysosamäärän omaavat tekevät enemmän abortteja. Ei kai teitäkään voi siitä syyttää että olette tyhmiksi syntyneet...

T: lääketieteellisen opiskelija

Vierailija
26/31 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme paskanheittoa ja mollaamista, mutta ei mitään kunnon ideoita tai ehdotuksia asioiden parantamiseksi.

Vierailija
27/31 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti provosoituvissa parin viinilasin jälkeen. Olen tehnyt kaksi aborttia, enkä niitä siinä elämäntilanteessa kadu. Olin huorahtava nainen, ihan hukassa itseltäni. Meni siinä kolmisenkymmentä vuotta käsittää, että minäkin olisin jonkin arvoinen, että minulla on oma elämä. Äitini oli skitsofreenikko, isäni alkoholisti, minut huostaanotettiin ja lastenkodissakin näin sitä mitä ei pitäisi tapahtua (hoitaja vietteli 14-vuotiaan veljeni). Pääsin sijaiskotiin. Sijaisäitini kuoli, kun olin 9-vuotias. Jos jotakin olen elämässä pelännyt, niin jätetyksi jäämistä, ja ainahan minua on naitu ja jätetty. Koska en ollut sen arvoinen.

En oikeasti tiedä, pitäiskö mun syyllistää itseäni, vaikka olen tehnyt väärin. Minulle on tehty moninkertaisesti. Minkälainen äiti olisin ollut parikymppisenä, kun en oikein pärjää kaalini kanssa nelikymppisenäkään?

Syyttäkää, kivittäkää! Senhän te osaatte, hyväosaiset. Ja tiedän, on pahempiakin tapauksia, insestiä ja nälkäänkuolemista. Mutta niistähän ette kysyneet.

Vaikka tekstin sisällys ei olekaan hienoa luettavaa.

Et ole varmasti ainut nainen, joka on kokenut vastaavaa. Tämä kirjoitus antaa perspektiiviä näille abortin vastustajille.

Joku heitti, että abortteja tekee kesimäärin enemmän huonosti koulutetut ja 'tyhmät' ihmiset.

En oikein tuosta tyhmyydestä tiedä, kun en tiedä miten tyhmyyden käsitätte. Mielestäni kuitenkin olisi myös syytä miettiä, miksi jotkut ihmiset ovat koulutetumpia kuin toiset. Kiakilla ei ole kuitnekaan samat lähtökohdat. Uskallan väittää, että on helpompi tulla koulutetuksi ns. ei tyhmäksi ihmiseksi, jos isä ja äiti eivät ole alkoholisteja tai skitsofreenikkoja. On helppo paasata asioista, joista ei ole minkään valtakunnan elämänkokemusta.

Haluaisin kysyä teiltä abortin vastustajat, miten te suhdaudutte kondomin käyttöön? Jos tämän asian pitkälle vie, kondomia käyttämällä ei anneta oikeutta uudelle elämälle. Onko sekin siis väärin?

Vierailija
28/31 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suinkaan alaikäiset tytöt.

Lähtekää lähestymään tätä ongelmaa sitä kautta.

Vierailija
29/31 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastusta aborttia, se on naisen oikeus, jos hän katsoo sen oikeasti parhaaksi vaihtoehdoksi siinä tilanteess Mutta itse en varmaan enää psytyisi tekemään aborttia, lapsen saaminen muutti un mielipidettä tässä asiassa. Adoptio olisi helpompi vaihtoehto mulle, "pienempi taakka". Tietäisin (tai eläisin siinä uskossa) että lapsi on hyvässä perheessä ja sillä on kaikki hyvin vaikka minä en sitä kotia pystynytkään tarjoamaan.

Ainut asia on se mitä en ymmärrä, on se, että miksi tästä asiasta pitäisi olla yhtämieltä?? Molemmat vaihtoehdot kun on olemassa.

Vierailija
30/31 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastusta aborttia, se on naisen oikeus, jos hän katsoo sen oikeasti parhaaksi vaihtoehdoksi siinä tilanteess Mutta itse en varmaan enää psytyisi tekemään aborttia, lapsen saaminen muutti un mielipidettä tässä asiassa. Adoptio olisi helpompi vaihtoehto mulle, "pienempi taakka". Tietäisin (tai eläisin siinä uskossa) että lapsi on hyvässä perheessä ja sillä on kaikki hyvin vaikka minä en sitä kotia pystynytkään tarjoamaan.

Ainut asia on se mitä en ymmärrä, on se, että miksi tästä asiasta pitäisi olla yhtämieltä?? Molemmat vaihtoehdot kun on olemassa.

Ajatelkaapa tätä maailmaa, jos ihmiset hyväksyisivät toistensa ratkaisut. Kannatan!

Vierailija
31/31 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun Jumalasi nimeä!