Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä DINSKON kenkien hinta-laatu-suhteesta?

Vierailija
02.10.2010 |

Ovatko kyseisen puodin kengät hintansa väärtti?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpistavaraa,huono laatu ja huonot materiaalit. Tällaisia kokemuksia meillä:

- lasten lenkkarit noin kokoa 30, vetoketju päällä. Vetoketju ei pysynyt ollenkaan kiinni, kengät käyttökelvottomat siis.

- tyttöjen pitkävartiset saapikkaat, keinonahkaa (juu tiesin, mutta kun muitakaan ei löytynyt), kokoa 35. Vetoketjun pää josta vedetään irtosi kolmannella käyttökerralla.

- lapsen tarralenkkarit, kokoa noin 34. Olleet käytössä ehkä kuukauden kun poika tuli sanomaan että kengän sisään on mennyt joku tikku. Luulin ensi että "tikku" on työntynyt kenkään ulkoa päin, mutta huomasinkin kauhukseni että se tuli kengän sisältä ja oli noin 10 c, pitkä ja 1 cm leveä metalliliuska, toisesta päästä terävä kuin veitsi. Jalan ja tämän metalliveitsen välissä oli vain kangasta ja vaahtomuovia joten se olisi huonolla onnella voinut työntyä myös jalkaan sisään!

Vierailija
2/9 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hölmöt ihmiset luulko, että keinonahkaiset kengät kestäisivät käyttöä pitkään! Ei niitä ole valmistettu kestämään, vaan tyydyttämään nykyisen suurkuluttajan muutaman kuukauden kestävän trendinälän.. Nahkaiset kengät, joita HOIDETAAN (voide ja suoja) kestävät päivittäistäkin käyttöä, vaikkeivät maksaisi 80e enempää..Kokemusta monista, myös DinSkon popoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpistavaraa,huono laatu ja huonot materiaalit. Tällaisia kokemuksia meillä:

- lasten lenkkarit noin kokoa 30, vetoketju päällä. Vetoketju ei pysynyt ollenkaan kiinni, kengät käyttökelvottomat siis.

- tyttöjen pitkävartiset saapikkaat, keinonahkaa (juu tiesin, mutta kun muitakaan ei löytynyt), kokoa 35. Vetoketjun pää josta vedetään irtosi kolmannella käyttökerralla.

- lapsen tarralenkkarit, kokoa noin 34. Olleet käytössä ehkä kuukauden kun poika tuli sanomaan että kengän sisään on mennyt joku tikku. Luulin ensi että "tikku" on työntynyt kenkään ulkoa päin, mutta huomasinkin kauhukseni että se tuli kengän sisältä ja oli noin 10 c, pitkä ja 1 cm leveä metalliliuska, toisesta päästä terävä kuin veitsi. Jalan ja tämän metalliveitsen välissä oli vain kangasta ja vaahtomuovia joten se olisi huonolla onnella voinut työntyä myös jalkaan sisään!

Vierailija
4/9 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet lastenlenkkarit meilläkin on ollut sellaset joissa vetskari nauhojen tilalle ja se ei tosiaan pysyny kiinni joten kengät olivat käyttökelvottomat. Mulla on sellanen kutina, että niiden hinnat on noussu, ennen löysin paljon useammin kivoja edullisia kenkiä.

Vierailija
5/9 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät kestä, eivät ole hyvännäköisiä eivätkä ole hyvät jalassa. Mä ostin ensimmäiset kalliimmat kengät 22-vuotiaana, ja siitä eteenpäin olen lakannut ostamasta halpiksia, kierrän Din Skot ja sensellaiset kaukaa.

Tietenkään mulla ei ole kaapissa kauheaa kenkäarsenaalia, mutta ostamani kengät ovat kestäneet vuosia. Parhaat kenkäni ovat Camper-merkkisiä. Mulla on vielä käytössä 8 vuotta sitten hankitut Camperin varsikengät, käytän niitä ulkoillessani koiran kanssa. Toiset samantapaiset varsikengät ovat mun käyttökengät, ne on ehkä n. 5 vuotta vanhat. Niihin on vaihdettu kantalappu, muuten ovat aivan hyvät. Ja käytän niitä tosiaan syksyllä, talvella ja keväällä. Camperin nahkaiset ballerinat mulla on ollut vuodesta 2006. Ne ovat tietenkin vähemmällä käytöllä, koska ovat kesäkengät, mutta ei niissäkään juuri kulumista näy.

Vierailija
6/9 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän firman kengistä. Muutaman kerran on tullut ostettua kenkiä itselle ja lapsille. Hyvin ovat kestäneet(itselläni on ollut nahkaiset talvisaappaat jo neljättävuotta) ja lastenkenkiä on jopa tullut myytyä eteenpäin, koska ovat olleet hyväkuntoisia.

Vierailija
7/9 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin naisten tavalliset kengät, keinonahkaa ja paksut korot. kuukaudessa pohja oli puhki. vein suutariin ja suutari nauroi, että näin huonosti tehtyjä kenkiä ei valitettavasti voi korjata.

Että se siitä liikkeestä. Ainoa plussa oli, ett äkengät olivat hyvännäköiset ja edulliset.

Vierailija
8/9 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin viime talvena sieltä pojalle talvikengat, jotka makso 80€. Meistä ne ei ole halvat.

Kenkien piti pitää kosteutta, vaan jo aika pian lapsen jalat oli märät kun oli vähänki loskaa tms.

Myyjä kehui niitä niin, että nämä on hyvät jne.

En aijo ostaa toiste.

Merkkiä en muista, oisko ollu ruotsalaiset..?

Vierailija
9/9 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta laatua, pitäisi se olla kaikille jo itsestään selvää. Jos haet monen vuoden kenkiä, on oltava valmis maksamaan niistä monta sataa. Mulla riittää hyvin jotku 50€ nilkkurit pariksi talveksi ja sitten vaihtoon.