Lue keskustelun säännöt.
Äijä/sen kaveri on varastanut mun PS2- konsolin ja Singstar-mikit! :o(
02.10.2010 |
Mä en jaksa enää sen valehtelua - väitti puhelimessa äsken, aineissa tai jossain, ettei muka tiedä niiden katoamisesta mitään, mutta mihin muualle ne on voinut kadota, kun ne on tuossa kirjahyllyn päällä olleet. Oon niin vihainen sille äijälle, että kehtaa mulle valehdella. Taas!
Kommentit (2)
olet provo.
Kukaan itseään arvostava järkevä ihminen ei ole tekemisissä selkeästi rikollisen tyypin kanssa, ja mieti ptiääkö tätä käytöstä vielä kauankin sietää. Jos oikeasti tilanne on tämä, mies ulos ja lukot vaihtoon HETI!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No, kysyin tosiaan illalla ukolta puhelimessa, että tietääkö mitä sille on käynyt, että onko esim siirtänyt sen kaappiin tai jonnekin. No, se veti hirveet pultit, että mistä hitosta HÄN voisi tietää, missä se pelikone on. Mainitsin sitten ohimennen, että se kun on ollut kotona kaveriensa(joilla rikollistaustaa ja yhä tekevät jotain keikkoja tms) kanssa minun ollessa viettämässä ns. pappala/kaveriviikonloppuja, niin että josko joku sen kaveri ois ne vienyt, koska noilla nyt kuitenkin on jonkin verran jälleenmyyntiarvoa. Veti hirveät pultit.
Nyt aamupäivästä soitti ja sanoi, et on vihaisena(mulle siis) valvonut koko yön ja päättänyt jäädä omalle kotikunnalleen(missä on viikonlopun viettänyt hämärissä merkeissä). Sanoi mulle vielä että jääkö hän sinne vai tuleeko käymään kotona hakemassa HÄNEN telkkarinsa ja tavaransa, koska minä "julmana" olen syyttänyt häntä ja huutanut HÄNELLE puhelimessa. HUOM! Minä en todellakaan huutanut - olin suurimman osan puhelusta suu auki ja ihmettelin, mistä repii noita juttujaan. Kai sen piti näyttää kavereilleen kuinka v-mäinen mä muka olen.. :Oo
Pleikkaria ei siis ole edelleenkään löytynyt ja äijä on tollainen paska. En tiedä, pitääkö mun jaksaa ja katsoa tollaista käytöstä vielä kauan..?