Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämän palstan valvojat puuhaavat?

02.10.2010 |

Jos kukaan ei ole sattunut huomaamaan, tällä sivulla on viesti, joka häiritsee sivustoa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtaan *palaute*

Viimeksi eilen laitoin palaute-osastoon asiattomasta ja häiritsevästä oleskelusta av:lla.

Palaute-paikassa laitetaan oma sähköpostiosoite ja nimi, mutta toimitus on se joka sen vain tietää.

Olen viime vuonnakin laittanut palaute-osastoon, sillä vastausten yhteydessä oleva "ilmoita asiaton viesti" ei tuota tulosta, vaikka aivan selvästi av:lla lukemani säännöt ja ohjeet kieltävät laitetut asiat ja tyylin ym.

Laittakaa sinne palautteeseen, tuossa reunassa on odottajan uutiskirjeen alapuolella paikka johon...

Vierailija
2/4 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus aivan törkyistä viestii ehtii olla ja kasvaa monta päivää, ennenkuin poistetaan.

Siis sellaiset ketjut, jotka olis jo aivan poliisiasiaa, nimiä yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen harkinnut että lopetan nettipalstoilla käymisen ihan kertakaikkiaan kokonaan. Ei tee kiltin ihmisen sielulle hyvää lukea kaikenmaailman tunnevammaisten ihmisten sairaalloisen ilkeitä pulautuksia. On niin mustavalkoista, suvaitsematonta, julmaa ja epäempaattista se meno kyllä niin usein, että en saa siitä mitään muuta kuin pahan mielen. Ei se viihdettä ainakaan ole, eikä se mitään kyllä opetakaan.

Jotkut asialliset harrastepalstat ovatkin sitten erikseen.

Vierailija
4/4 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen harkinnut että lopetan nettipalstoilla käymisen ihan kertakaikkiaan kokonaan. Ei tee kiltin ihmisen sielulle hyvää lukea kaikenmaailman tunnevammaisten ihmisten sairaalloisen ilkeitä pulautuksia. On niin mustavalkoista, suvaitsematonta, julmaa ja epäempaattista se meno kyllä niin usein, että en saa siitä mitään muuta kuin pahan mielen. Ei se viihdettä ainakaan ole, eikä se mitään kyllä opetakaan.

Jotkut asialliset harrastepalstat ovatkin sitten erikseen.

Täällä saa tosiaan yleensä vain pahan mielen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi