Uskotko puumanainen-juttuihin?
Eli että nuorempi mies voisi olla aidosti kiinnostunut itseään 7-20 vuotta vanhemmasta naisesta...
Kommentit (13)
mutta en usko että tavallinen vanha nainen kelpaa.
Vanhemmat naiset ovat itsevarmempia ja sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa, eivätkä kärtä poikaa naimisiin tai tekemään lapsia.
Olin s24 treffipalstalla aika pitkään, ja yhteydenottoja tuli eniten juuri näiltä 17-vuotiailta. Olen 42.
Olin s24 treffipalstalla aika pitkään, ja yhteydenottoja tuli eniten juuri näiltä 17-vuotiailta. Olen 42.
sori, mutta nuo yhteydenotot taatusti tehty kaveriporukalla nauraen yhtessä ja sä otat ne tosissaan???
joista nainen on 49v ja mies 40v, en kyllä ajattele että kyseessä olisi puumanainen ja nuori mies. Ihan vaikuttavat saman ikäisiltä, yllätyin kun kuulin heidän ikänsä.
Oma isäni on 20 vuotta vanhemman naisen kanssa aviossa.
Äidilläni on 7 vuotta nuorempi aviomies
Kaverillani on 7 vuotta nuorempi tuleva aviomies
Ja viimisenä mutta ei vähäisimpänä, itsellänikin on 7 vuotta nuorempi mies.
Henkinen ikä ratkaisee.
Jos puumanainen on kaunis, hoikka, itsestään huolta pitävä, niin miksei. Tuskin kovinkaan moni parikymppinen antaisi pakit esim. Courtney Coxille... joka on siis 46-vuotias.
nämä vanhemmat naiset esitetään aina hyvin säilyneinä, hoikkina ja varsin viehättävinä tapauksina, media hehkuttaa asiaa ja nuoret miehet luovat päässään mielikuvan seksikkäästä vanhemmasta naisesta semmoisena kun media sen esittää, ei miesten mielissä sillä "puumalla" ole taikinamahaa eikä riipputissejä saati sitten kymmeniä kiloja läskiä mitkä taas löytyvät suurimmalta osalta keki-ikäisistä suomineidoista. Sitten nämä miehet vokottelevat chateissa ym. vanhempia naisia ja ruokkivat fantasiaansa joka median hehkuttamana on nyt niin in. Tavallisella keski-ikäisellä naisella ei ole asian kanssa mitään tekemistä:D Juuri nimittäin menneellä viikolla syntyi ystäväporukassa keskustelu tästä asiasta ja miesten mielikuva ihanasta "puumasta" oli juuri tätä courteney cox osastoa, tavallisia 40-50v. tarjoja eivät edes mieltäneet "puumiksi", siis mitenkään tavoiteltaviksi, kun mietittiin ovatko nähneet arkielämässä yhtään haluttavan näköistä vanhempaa naista oli vastaus ei, ja kun piti näitä seksipuumia luetella tuli pelkkiä demi mooreja, tanja vienosia, kata kärkkäisiä,ym. Eli ei ole realistinen tämä juttu varmaan suurimman osan kohdalla.
oma mieheni (minua vuoden vanhempi) laittoi juuri eron vireille itseään 10v vanhemman naisen vuoksi. Olisin oikein mielelläni uskomatta.
"legenda"