Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan myynyt viime aikoina Akselin kirppiksellä? Miten kauppa on käynyt?

Vierailija
02.10.2010 |

Mietin vain kun paikkamaksu on niin huikea. Onko teillä käynyt kauppa? Oletteko siirtäneet paikkavuokran korotusta omiin hintoihinne?

Kyse siis Akselin itsepalvelukirppiksestä (Espoo, Mankkaa)jossa paikkavuokra tällä hetkellä 42,-/ viikko.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis myytävänä merkkivaatteita ym. hyvälaatuista vauvakamaa.

Vierailija
2/22 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akselilla voi vuokrata hälyjä kuten muillakin kirppiksillä mutta eiväthän nekään ammattivarkaita estä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjentämässä. Viikossa oli myyntiä tullut 180,-. Olin siihen ehkä hiukan pettynyt koska tavaraa jäi vielä todella paljon myymättä ja hinnat olivat halpoja. No kokeilen uudelleen jossain muualla.

Vierailija
4/22 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita myytyä jos hinta on yli 10,- per vaate.

Vierailija
5/22 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä mun mielestä!

ja joo kyllä siellä varastetaan,koska kassat suosittelee hällyjen laittamista oikeisiin kohtiin vaatteessa,ettei niitä revitä irti.

mut kyllä siis siellä kauppa käy!

kunhan et laita Hullujen päivien viikolla!;)

Vierailija
6/22 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ikityytyväinen jos saisin edes kahdessa viikossa tuon ;-D

Siinä on täytynyt olla jotain kalliimpaa myynnissä sillä parin euron lasten puseroista eu tuollaisia summia saa kertymään ;-))

Miten muilla on kauppa käynyt?

Vierailija
7/22 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisin kirppiksen pyörittäjä niin laittaisin heille porttikiellon!

Vierailija
8/22 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuussa sain vähän yli 300 € viikossa. Silloin myynnissä oli muutama parinkympin vaate. Nytkin on, ja jos ei mene kaupaksi, laitan huutikseen, sillä hyvää en anna parilla eurolla. Suurin osa myytävistäni on kuitenkin 1-4 €.

Aikuisten vaatteet eivät käy kaupaksi, vaikka olisivat hyväkuntoisia ja hinnat tosi halpoja. Tyhjennän parhaillaan kesämökin astiakaappeja, ja astiat näyttävät menevän kaupaksi. Ajattelin laittaa pöydän pariksi viikoksi muutaman viikon kuluttua uudelleen, vaikka 84 € parista viikosta on kauhea hinta.

Vierailija
9/22 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisin kirppiksen pyörittäjä niin laittaisin heille porttikiellon!

Vierailija
10/22 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli viime syksynä pöytä siellä, ja iittalan tuikut ja parittomat lautaset meni ennenkuin ehdin ne hyllyille asetella. samoin oikein hinnotellut lastentarvikkeet ja lelut. Mutta niitä matkamuistoja ja aikuisten halpisteepaitoja ei osta sitten kukaan. Vähempi on parempi. Siellä näkee pöytiä, jotka pursuavat nuhjuseksi pestyä trikoovaatetta ja muuta kamaa. Niitä ei viitti mennä penkomaan kun pelkää että ne sortuu päälle.

Vierailija
11/22 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos on laatikoissa ym. vaatteissa,niin on tosi kiva,kun on laitettu laput,että minkäkokoista on...Ei tarvi "turhaan" kaivella,jos ei meille sopivaa!

Ja joku vinkkasi,että Ei "hullujen päivien"aikaan,niin viime keväänä minä menin Akseliin juuri ke-aamuna,jolloin muut oli Stockalla hulluja päiviä penkomassa ja kyllä oli niiiin rauhallista,että sai kerrankin ilman ruuhkaa kattella tavaroita.Ei mahdoton ajatus,että toimisin samalla tavalla myös ensi viikolla...

Vierailija
12/22 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just pari viikkoa sitten pöytä viikon siellä. Kauppa kävi tosi hyvin, sain 190 euroa vaikka en juuri ehtinyt tuotteita hinnoittelemaan, eli pöytäni oli koko ajan aika vajaa. Myynnissä oli lähinnä 0,50-2 euron tuotteita ja vain muutama kalliimpi.

Vierailija
13/22 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettosin 210 euroa yhdestä viikosta. Ihan ok varsinkin kun myynnissä oli lähinnä 1-3 euron lastenvaatteita. Ainoa vähän kalliimpi tuote oli lampaantalja, joka napattiin pöydästä melkein heti kun olin sen siihen asettanut. Taisi olla hinnoiteltu liian halvaksi...

Vierailija
14/22 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain myytyä 233 tavaraa eli kamojen keskihinta oli n. 2,4 ekee.

mulla oli yksi uutta vastaava reimatecin talvihaalari (30e), sitten muutamia "merkkivaatteita", joissa oli hinta 5-8 euroa. MUTTA valtaosa kamoista oli 1-3e. Myin puhtaita, ehjiä lasten vaatteita, kirjoja, leluja ja naisten vaatteita.

merkit mm. esprit, h20,lindex, h&m jne. eli ei mitään ihmeellisiä.

käyn kaksi kertaa vuodessa myymässä, ja Akselissa kauppa käy hyvin. viime kerralla sain kanssa n. 500e.

Vierailija
15/22 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleneää sinne vienyt mitään viimekertaisenkokemuksen myötä, tavarat oli revitty pakkauksistaan, hälyt irrotettu ja kamat varastettu. Multa varastettiin lähinnä aikuisten tavaraa, lasten vaatteetkaan ei oikein menneet vaikka olivat halpoja 0,70 snt -4 e, en tiedämikävika siinä oli.

Saatiin sieltä niin huonot kokemukset että akseli korvasi asiaa tarkoamalla 2 viikkoa ilmaista myyntiaikaa. Harmitti aivan älyttömästi kaikki vaiva, pesu, hinnoittelu, joka päiivä paikan siivoaminen, se oli aina todella myllätty...

Tulos oli et arvokkaimmat asiat varastettiin, rahaa tuli muistaakseni 135-170 eur,et enpä tiedä....

Vierailija
16/22 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yleensä rahaa tulee 200-500e eli kauppa käy hyvin. Myyn hyväkuntoisia lastenvaatteita ja omiani myös, yleensä lähes kaikki menee kaupaksi. Miesten vaatteita siellä ei kyllä oikein osteta, joten vien ne suoraan kierrätykseen.

Tosi hyvä paikka, mutta huonompaan suuntaan menossa kun nykyään monet ylihinnoittelee tuotteet pahasti ja trokareita muutamia ainakin näyttää olevan, sama turkkilainen aina kysymässä, että "löytyykö lasitavaraa kun yrittää pöytää täyttää" ;)

En ole huomannut, et mitään olis meiltä varastettu.

Vierailija
17/22 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viikon saldo oli 370 euroa. Keväällä olin sitä edellisen kerran ja silloinkin saldo oli n. 350 euroa. Myyn kolmen lapseni ja omia hyväkuntoisia vaatteita, leluja, kirjoja ja kodintavaraa (astioita, verhoja jne.) ja hinnat on ollut 0,5-5 euroa. Minulta ei ole varastettu mitään (pidän tarkkaa kirjaa, mitä vien sinne ja mitä tuon pois, joten tiedän kyllä tilanteen tasan tarkkaan).

Trokarit ei minua haittaa: saman rahan saan tavarasta, ostaa sen sitten trokari tai joku tavis. Ja ostaahan se trokarikin tarpeeseen: saa rahaa kun yrittää kalliimmalla myydä eteenpäin ja sillä rahalla toivottavasti ostaa itselleen ruokaa.

En siirtäisi Akselin hinnankorotusta myyntihintoihin, koska yläkanttiin hinnoitellut tuotteet ei mene kaupaksi. Vaikka korotus prosentuaalisesti onkin aika iso, niin euroissa se on vain 3, eli esim. yhden hyväkuntoisen paidan hinnan verran, ei paha.

Vierailija
18/22 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieti, että sun pitää myydä 14 (!) hyväkuntoista paitaa, ja vasta sillä sä olet maksanut pöydän, et vielä ole saanut itselles mitään. Eli kyllä toi pöydän hinta on törkeä! Ja tosiaan, kenellä on varaa ottaa se 2 viikoksi, 84 euroa !!!! Siinä saa aika monta euron tavaraa myydä... toi on melkein 500 vanhaa markkaa!!!

Vierailija
19/22 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on liike Kalliossa. Ostaa varsinkin lasten leluja ja astioita.

Vierailija
20/22 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on liike Kalliossa. Ostaa varsinkin lasten leluja ja astioita.

antaisivat porttikiellon!! eihän toi ole hyväksyttävää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi