Miten usein miehesi istuu lasten kanssa kavereineen iltaa
ja jää sitten sinne yöksi, miehet ottavat muutaman oluen ja ehkä vanhvempaakin, kun ovat ensin laittaneet lapset siskonpetiin nukkumaan.
Mun mies ei ikinä ota lapsia mukaan, kun menee kavereilleen koko illaksi vaikka matsia katsomaan.
Kommentit (4)
Ei koskaan "vapaaehtoisesti" mutta yleensä aina näin tapahtuu kun itse olen reissussa
olin itse ulkona niin oli lapsen kanssa kotona ja kutsui yhden ystävänsä pelailemaan ja parille kaljalle kun lapsi jo oli sängyssä.
Ei ota lasta mukaan koko illaksi mihinkään, koska ei ole yleensä mitään tarvetta ja hän on "vain miesystäväni" ei lapsen isä, joten en sellaista häneltä velvoitakaan (etenkään kun hänen ystävillään ei ole omia lapsia) :) Joskus poika on mukana autohommissa muutamia tunteja kerrallaan.
Varsinkin keäsisin kavereiden mökeillä käydessään ottaa monesti lapset mukaan ja viipyvät yön yli. Toki silloin myös kaverilla/kavereilla lapset mukana. Lapset nukkuvat juurikin siskonpetissä, miehet ottavat muutaman oluen.
Mies ottaa josksu lapset mukaans myös kaverilleen iltaa istumaan mensessään (saunovat, pelaavat pleikka, muutama olut). Lapset itse haluavat mukaan leikkiäkseen kavereiden kanssa joita muuten harvoin näkevät.
Myös minä käyn välillä ystävieni luona istumassa iltaa ja jään yöksi. Välillä lapset mukan, välillä ei. Meillä ainakin lapset nauttii yökyläilyistä. Siis lapset mukana silloin kun kaverillakin on lapsia.
Olen yleensä silloin bailaamassa miehen ystävän vaimon kanssa, tai esim. ruotsinlaivalla tai Alanyassa (loma-asunnolla). Miehet istuu iltaa meillä tai ystäväperheen luona, laittaa lapset nukkumaan ja jauhaa äijäjuttuja. Vahvempia eivät käytä mutta pari bisseä voivat ottaa.