Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naama turvoksissa, APUA!

Vierailija
02.10.2010 |

Olen illalla menossa tärkeisiin juhliin ja senpä takia laitoin eilen 2 kertaa suihkutettavaa itseruskettavaa kasvoihin ja dekolteelle.

Aamulla kun heräsin olivat kasvoni ihan turvoksissa ja kaameat silmäpussit tunkee esiin.

Voi itku, mitä mä nyt teen? Auttaisko ananas vielä illaksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi faan

Vierailija
2/6 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hautominen vie turvotusta. Kastele vanulaput kylmään veteen ja haudo silmiä, teelaputhan on paljon käytety. Taputtele jääkaappikylmä pyyhe kasvoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi "kiva" juttu!

Hauduta tosiaan kylmällä, sen pitäisi auttaa. Ja ananasta kannattaa ainakin kokeilla myös. Ja pysy pystyasennossa > makuuasento edesauttaa silmäpussien syntyä.

Lykkyä!

Vierailija
4/6 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars lääkäriin, antihistamiinia ja kortisonia kehiin.

Minä saan vastaavan kaltaisen reaktion joistakin ruoka-aineista.

tosi kurja juttu :-( :-(

Vierailija
5/6 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai muuten vaan turvotusta? Allergiseen reaktioon hae apteekista allergialääkettä, voi auttaa laskemaan turvotusta.

Jos puolestaan ihan vaan nestettä, niin tee seuraavasti: nauti sisäisesti ananasmehua, vihreää teetä sitruunalla ja vissyä. Laita kulhoon kurkunviipaleita ja jääpaloja ja kaada päälle jääkylmää vettä. Pidä kasvojasi kulhossa uppeluksissa ja toista muutamaan kertaan. Silmäpusseille auttaa jääkaapissa viilennetyt kamomillateepussit, jotka asetata silmille ja pidät kymmenisen minuuuttia makuuasennossa selälläsi maaten. Tsemppiä!!

Vierailija
6/6 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä varmaan siitä itseruskettavasta johtuu, koska ei mulla yleensä ole tällaista. En koe kuitenkaan mitään lääkitystä nyt tarvitsevani, kun pää ei ihan meloni ole.

Kokeilen näitä kaikki vinkkejä loput yritän yritän peittää meikillä.

Kiitos tielle avusta ihanat!