Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tavallista seukata jo 10v?

Vierailija
01.10.2010 |

Niin että jopa vietetään aikaa yhdessä ja vieraan I love yli/Mä rakastan sua- juttuja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tytöistä varsinkin voi olla hyvin aktiivisia tuohon ikään ja laittaa näitä rakastan sua viestejä. Usea poika voi olla otettu noista ja voivat viettää yhdessä kyllä aikaa. Seurusteluksi en sitä kutsuisi, sillä ei ole normaalia tuon ikäisten kulkea rakastuunena käsi kädessä tai suudella. Eli fyysiset seurustelun merkit yleensä vielä puuttuvat.

Varmasti voi olla sitten tästä ikäjoukosta poikkeaviakin, jotka seurustelevat, mutta ei ole tavallista.

Vierailija
2/6 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollut läjäpäin näitä tavallisia av-kommentteja, että seukata pitää jo viimeistään eskari-iässä tai muuten on epänormaali...

Ja minun mielestäni ei todellakaan pidä seukata vielä 10-vuotiaana; ei itse asiassa olla muuta kuin salaa ihastunut ja hihitellä parhaan kaverin kanssa tätä ihastumista, ehkä vähän vihjailla ihastumisen kohteelle.

Omista lapsista vanhin on 15, seuraavakin 13 eivätkä ole vielä seukanneet (15 v poika on kyllä saanut näitä "ollaanks" - kyselyitä). Ihastumisia toki on selvästi ollut mutta kyllä lapsen pitää saada olla lapsi ilman että asioita tarvitsee tehdä hätäillen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen sosiaaliluokka vaikuttavat suoraan lasten seurustelun aloitukseen: Mitä alempi sosiaaliluokka, sitä aiemmin lapset aloittavat seksikokeilut.

Vierailija
4/6 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seukkasin ekan kerran 11-vuotiaana. Seukkaaminen tarkoitti yhdessä hengaamista välitunnilla, kädestä pitelyä ja poskisuukkoja koulun discoissa. Sekä hitaiden tanssimista käsiä olkapäillä pidellen :D

Termi 'seurustella' on siinä mielessä harhaanjohtava, että eri-ikäisille se tarkoittaa eri asioita. 10-, 15- ja 25 -vuotiaiden seukkaamiset ovat kovin erilaisia...

Vierailija
5/6 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä normaalisti kyse on enemmänkin siitä, että leikitään seurustelua. Eli ollaan ihastuneita ja kerrotaan se, saatetaan joskus halia tms. Kyseessä ei kuitenkaan ole seurustelu siinä mielessä, miten teini-ikäiset seurustelevat.

Vierailija
6/6 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti nyt vähän itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän