Runkkaava mies
Heräät yöllä siihen, että kumppanisi runkkaa...loppuun asti sinua "herättämättä" (heräsit siihen kuitenkin, teeskentelit nukkuvaa, tietääksesi mitä tapahtuu "lopulta") ...mitä ajattelit tapahtuneesta?!?!
Kommentit (8)
oma kiva ihan omalla ajalla...niin minäkin..nainen..aikuinen..paitsi jos siitä tehdään yhteinen kiva...nautin toisaalta jos kumppanini runkkaa silmieni edessä ja laskee tavaran vatsalleni..se on jo taas sitten eri juttu..
miehen pitää runkata saadakseen unta puutteeltaan, jota en suostu hänen kanssaan purkaamaan. Mies on luultavasti monesti ehdotellut ja saanut toistuvasti kielteisen vastauksen ja päättänyt aloittaa runkkaamaan aina kun haluaa seksiä.
Vitutti suunnattomasti koska illalla olin yrittänyt että voitas vähän puuhailla kivoja, mutta miestä ei innostanut. Jep jep...
no kun noin ei kävis. jos heräisin siihen että mies runkkaa, menisin touhuun mukaan. tykkään katsoa kun mies vetää käteen ja laukee mun päälleni. sen yhden kerran kun sitä olen saanut, oli se mahtavaa.
Ukko lähtisi samantien vaihtoon jos minä en kelpaa niin menkööt.Kyllä tässä maailmassa tervemielisiä miehiä riittää. Kotirunkkarit saa lähtöpassit.
tyyliin runkkailkoon muualla kun mä nukun!!