G: Onko tyttärenne goSussa? (GoSupermodel)
Onko se lapsille sopiva paikka? Mitä siellä tehdään?
9v ja 7v tyttäreni haluaisivat liittyä siihen, mutta omaan silmään sivut näyttävät tosi pinnallisilta ja vääriä arvoja levitteleviltä.
Onko totta, että siellä kiusataan toisia malleja ihan pelin hengessä, vähennetään pisteitä?
Pitääkö sinne päästää, onko se ihan ok paikka?
Kommentit (8)
Itselläni 9- ja 11-vuotiaat tytöt käyvät Gosussa. Tarkoitettu 9-16-vuotiaille.
Poika on kylläkin ilmoittanut siellä itsensä tytöksi... ei kuulemma saa muuten kavereita! ;) Mun mielestä ihan ok paikka, kun vaan korostaa sitä mitä sinne saa laittaa itsestään ja mitä ei.
Emme ole törmänneet kiusaamiseen, kavereidensa kanssa siellä juttelee. Minusta ihan ok.
saako lapsesi leikkiä Brätzeillä, vai edustaako ne vääriä arvoja?
Onko se lapsille sopiva paikka? Mitä siellä tehdään?
9v ja 7v tyttäreni haluaisivat liittyä siihen, mutta omaan silmään sivut näyttävät tosi pinnallisilta ja vääriä arvoja levitteleviltä.
Onko totta, että siellä kiusataan toisia malleja ihan pelin hengessä, vähennetään pisteitä?
Pitääkö sinne päästää, onko se ihan ok paikka?
Se on kuule erittäin hyvä ja täysin järkevä paikka. Jos joku käyttäytyy hunosti hän saa varoituksen. Sen jälkeen aikalisän ja sitten malli poistetaan.
On sopiva paikka. Pisteitä ei vähennetä jos kiusataan, mutta moderaattori voi antaa varoituksen huonosta käyttäytymisestä tai pahimmassa tapauksessa malli voidaan poistaa. Sivustolla on paljon moderaattoreita jotka pitävät yllä gosun ilmapiiriä. Se on tyttöjen paikka, joten tytöt voivat hyvin keskustella siellä murrosiästä. Vanhemmille tytöille on myös oma kerho siellä, jos halutaan seksistä vaikkapa puhua.
terveisin gosuttaja c:
Tota olen siällä paikassa juuri nyt olen 11v ja on ihan hyvä paikka.Mutta jotkut pyytävät apua menkoissa ei muuta:)Ei ole totta että kiusataan toisia.On oikein hyvä paikka olen ollut siällä jo 2vuotta.
on nyt 12v. En ole törmännyt kiusaamiseen siellä, enkä ole kuullut siitä muutenkaan. Siellä on asiattomuus kielletty, eli ilmoja voi tehdä, jos tarvii.