Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetyskoru askartelumassasta?

Vierailija
01.10.2010 |

Näin netissä askartelumassasta tehdyn imetyskorun. Se oli sellainen pitkulainen riipushelmi joka roikkui tissien välissä niin, että lapsi pääsi sitä sormeilemaan.

Haluaisin tehdä tälläisen itse. Ajattelin että siihen voisi kaivertaa lapsen nimikirjaimen ja sitten antaa sen isona lapselle itselleen koruksi. Mutta millasta massaa tollasessa voisi olla? Ilmakuivatteinen ei varmaan kestä mutta miten noi kotiuunissa kovetettavat? Sattuuko täällä olemaan ketään joka tietäisi, googlella yritin vähän ihmetellä mutta en keksinyt ilmeisesti oikeita hakusanoja. Englanniksi siis yritin. Moldin material ja pendant oli hakusanat.

Mihinhän tollasen voisi ripustaa? Ketju on varmaan vähän turhan raskas ja hankala kiinnittää mutta mitä muita voisi käyttää? Nahkanauhaa?

Kiitos jo etukäteen jos joku tietää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tekisi korua askartelumassasta.

Vierailija
2/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai imetyskoruja ole imeskeltäväksi tarkoitettu. Eihän ne hopeisetkaan todellakaan ole tarkoitettu vauvan suuhun, nehän on vaarallisen kokoisia kaikki ja voi irrota riipuksesta jos ne annetaan suuhun. Tarkoitushan niillä on olla lapsen rävellettävänä kun lapsi on rinnalla imemässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taikataikinaa. löytyy ihan hakusanalla googlesta. mutta periaatteessa osa suolaa ja kaks osaa vehnäjauhoja ja vettä silleen että sekoo. voi kuivata ihan ilmassa (kestää) tai miedossa uunissa (kuumassa kohoaa hieman) voi maalata kaikilla väreillä ja kantsii lopuksi lakata ihan jollain askartelulakalla tms. jotta se maali ei mee suuhun. muutenhan aineet ei oo vaarallisia, mitä nyt suola...

mutta voi siis tehdä liki mitä vaan tosta aineesta.

Vierailija
4/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taikataikinajutut on hajonneet.

Mitenkähän sitten noi uunikovetteiset toimis? Fimo ja Cernit on ainakin ilmeisesti myrkyttömiä, mutta en ole sitten varma niiden kestävyydestä.

Vierailija
5/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun omat lapset on jo kouluiässä

Vierailija
6/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa kategoriaa käsikakkanauhan ja pillupyyhkeen kanssa. Kaikkea sitä keksitään..

Vierailija
7/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauran imetyskorulle =DD Kaikkea sitä nykymammat keksii, oi miten me selvittiinkään vuosituhannen alussa ilman imetyskorua ja muita hörhöilyjä? =DDD

Tulee mieleen persekoru, muistaako kukaan? Pikkuinen anaalitappi, jonka päässä "timantti" koristamassa homojen persreikää. Prahassa seksilelumuseossa näin noita, ja tuli palsta mieleen :)

Imetyskoru kuulostaa suunnilleen yhtä typerältä.

Vierailija
8/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se kyllä opettelee kovaa vauhtia tarttumaan esineisiin ja hyvin pian vie niitä suuhunsa!

Vierailija
9/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut hopeinen tiuku, lapsi piti siitä kiini imetyksen aikaan. Se myös soi.

Vierailija
10/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin lapsiasi

Vierailija
11/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaavatkin kotiäidit vielä valittaa, että lapsen kanssa kotona oleminen käy työstä ja on rankempaa kuin palkkatyössä käyminen. Mutta silti on aikaa väkertää jotain IMETYSKORUJA!!! Ei taida kovin rankkaa ollakaan...

Vierailija
12/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauran imetyskorulle =DD Kaikkea sitä nykymammat keksii, oi miten me selvittiinkään vuosituhannen alussa ilman imetyskorua ja muita hörhöilyjä? =DDD

Tulee mieleen persekoru, muistaako kukaan? Pikkuinen anaalitappi, jonka päässä "timantti" koristamassa homojen persreikää. Prahassa seksilelumuseossa näin noita, ja tuli palsta mieleen :)

Imetyskoru kuulostaa suunnilleen yhtä typerältä.

vertaat jotain seksileluja ja rinnalla olevan vauvan imetyskorua toisiinsa. Anna mun kaikki kestää.

Mulla itselläni ei ole ollut imetyskorua, mutta ihan kivalta ajatukselta tuo kuulostaa. Mun vauvat on ainakin räpeltäneet mun hiuksia, hupparin hupun naruja tai nipistelleet rinnan ihoa (auts!) imiessään, joten miksi vauvalle ei antaisi jotain näprättävää, mikä ei satu äitiin.

Vierailija
13/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyttäisin uunikovetteisista massoista Premoa. Se on kestävin ja selkeästi nätein myös.

Ja noille ilkkujille totean, että ainakin meidän epeli on niin hirveä menijä rinnalla että ilman imetyskorua tai jotain muuta käteenlaitettavaa ei jätkä malta tissillä kuin ihan pienen hetken. Jos jotain tutkittavaa saa käteen niin syöminenkin onnistuu.

Vierailija
14/14 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä imetin kuopusta 1v 9kk ja se nypläsi aina mun hihaani ollessaan rinnalla. Nyt on herra 5v ja iltasella tykkää edelleen nyplätä hihansuuta ja hypistellä siinä : ) eli tuollainen koru olis varmasti ollut ihana. Meillä ei koskaan käytetty tuttia eli tuo hypistely toi varmaan sitä turvallisuuden tunnetta lisää.