Tahtoo puhua, kokonaisia lauseita ja ihan aikuisten asioita. Liika vaadittu?
Kraaaah!
Kahden viikon aikuiskontaktit taas:
- 2 kertaa sanonut päivää kaupan kassalle
- äidin ja/tai siskon kanssa puhunut puhelimessa noin jokatoinen päivä
- eilen soitin ystävälle ja sovittiin alustavasti kyläreissua viikonlopuksi tai ainakin yritetään. (Ystävän lapsi oli kuumeessa)
ja sit miehen kanssa nyt puhunut mitä puhunut. Lähinnä "mitä tänään syötäisiin" -tasoista diipadaapaa
Siinäpä se, jos nettikeskusteluja ei lasketa.
Mun keskustelukumppanit selvittävät mulle loputtomiin yksityiskohtaisia selontekoja pokemoneista ja dinosauruksista, kyselevät mahdottomia kysymyksiä, pohtivat siilin pesän rakennusta yms. tai sitten juttelevat käsittämätöntä gaglgagl-kieltä.
Vähän meinaa masentaa... Toivottavasti ystävän lapsi toipuisi taudistaan viikonlopuksi, muuten menee sekin pieleen... prkl
Kommentit (3)
puistoja/asukaspuistoja/avoimia päiväkoteja/seurakunnan perhekerhoja tai jotain harrastuspaikkoja, joissa kotona olevat äidit käyvät? Ne oli kotona ollessa mun henkireikä. Lapsille kavereita ja äidille aikuista juttuseuraa.
puhua kokonaisia lauseita! Otan osaa.
Sori, mutta kuulostaa huvittavalta ja hellyttävältä... :) Nuo sun nykyiset keskustelukumppanisihan puhuvat aivan ihania juttuja! Tosin, ymmärrän ettei aina jaksa syttyä noihin "keskusteluihin"...
Nyt vaan tsemppiä, että ystävän tenava tosiaan paranee, ja pääset vähän elvyttämään keskustelutaitojasi! :)