Paljonko juot vettä päivässä?
Itse juon kolme litraa nyt kun laihistelen.
Muutoin ei ole tullut juotua tarpeeksi.
Kommentit (13)
Jano tulee vain jos harrastan liikuntaa. Silloin voi mennä melkein litra vettä. Muulloin huomaan usein, että aamupalan mehulasin jälkeen on tullut juotua päivän aikana vain pari kuppia kahvia.
se on laskettu. Otettiin kropan analyysi ja siinä näki paljonko on vettä kropassa ja paljonko minun tulee juoda päivässä.
Samalla mitattiin kehon rasva% sekä lihas%.
ap
Oletko ihan mega-iso ihminen, tai elätkö lämpimässä ilmastossa? Juotko tuon vesimäärän kaiken muun ruoan ja juoman lisäksi?
jollei satu olemaan jano. On siis usein päiviä etten juo lainkaan vettä.
Sen sijaan juon Pepsi Maxia 3 litraa päivässä ja tiedän, ettei ole hyvä juttu.
Voi kun oppisikin juomaan ihan vaan vettä.
mulla kipeytyy heti lihakset ja päätä särkee jos juon liian vähän.
Janon tunne voi olla kadonnut teiltä juomattomilta mutta jos juotte jonain päivänä enemmän niin janon tunnekin palaa ja vettä kuluu yhtäkkiä paljonkin. Jo pelkästää iho tarvitsee paljon vettä ja säännöllisesti, juokaa edes ruokaillessa..
En tiedä mitä haittaa siitä sitten on. Oon juonut jo kauan paljon vettä päivässä. Nytkin on vesi lasi tossa vieressä. Usein janottaa ja muutenkin pidän vedestä. Mitä haittaa liiasta veden juomisesta on?
Usein jo aamupalalla menee puoli litraa (juon aina mukista johon menee noin 3 dl). Olen tottunut siihen, että vesimuki on aina vieressä jos olen vaikka koneella. Vettä juon janoon ja ruoan kanssa ja ihan muuten vaan. Vesi on paras juoma!
Ehkä puoli litraa päivässä + muut juomat. Olen yrittänyt lisätä ja pitää aina vesipulloa mukana, koska olen niin perhanan huono juomaan.
Sille joka kysyi: liiallinen vedenjuonti on vaarallista, koska munuaiset eivät pysty käsittelemään hillitöntä vesimäärää, joten veri ohenee ja sen suolapitoisuus laskee. Pahimmillaan tästä on seurauksena se, että aivot turpoavat.
en yhtään-pari lasilllista.
En pidä vedestä, tulee huono olo jos juon enemmän.