Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi Luoja! Vauvalta irronnut silmä synnytyksen takia!

Vierailija
30.09.2010 |

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2010/09/119…

Tuli niin paha olo! Ja vanhemmilta ei oltu edes kysytty lupaa.

Nyt kaikki jämeränä vaatikaa sektiota, jos meinaavat ruveta imukupilla tai pihdeillä runnomaan! Tämä imukuppi- ja pihtiinnostus koskee myös Suomea.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö koko ketju`?

Vierailija
22/38 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytetään edelleen pihdeillä ja totta tosiaan myös sectiossa käytetään joskus kuppia, kuten joku edellisistä mainitsikin. Joskus vauva on niin matalalla lantiossa, että vauvan "kaivaminen" sectiossa on todella vaikeaa ja voi vaurioittaa lasta. Nimim. monessa mukana ollut

Ei saa pelkurimammalle sanoa, että siunattu ja jumalainen sektio voi koskaan ja missään tapauksessa sisältää kenellekään mitään riskejä! EI voi! Se on vain helppoa ja mukavaa, ja alatei sitä, että silmät lentelee ja kallot halkeilee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös monessa mukana ollut.

Vierailija
24/38 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavia rakennelmia on löydetty Pohjoismaista, joten todennäköisintä on, että se viikinkien tekemä. Britit nyt eivät itse saa mitään tehtyä, kaikki ammattitaito ja -väki hankittu muualta.

Jep! Kokeillaampa vielä lisää paljonko tähän saa lainauksia. (On sullakin lainausongelmainen ongelmat!)

Brittiläisen kulttuurin huipentuma on se kun Walesin prinssi Charles kuiskaa Camillalle haluavansa olla hänen tamponinsa.

Britit ovat Euroopan vastenmielisin kansakunta.

Varsinkin he, jotka mölöttävät Cockney-aksentilla, yök! Kaikki brittituristit huutavat ja kirkuvat, ryyppäävät kuin apinat (suomalaisten alkoholinkäyttö potenssiin 10) ja kaikenlisäksi heillä on mitä mauttomimpia ja hirvittävämpiä tatuointeja. Joka äijälle on goottikirjaimin tatuoitu oman mussukan nimi jonnekin sinne punaiseen alaselkään. Hyi!

Meitä oli synnytysvalmennuksessa kuusi naista minä mukaan lukien. Kolmelta revittiin vauva ulos pihdeillä, yksi joutui sektioon ja kaksi synnytti normaalisti. Imukuppia ei noille edes kokeiltu. Yksi vauva sai mukavat naarmt kasvoihin mutta muut oli ok. Mun vauva onneksi tuli ulos normaalisti.

Kun joskus kyseltiin ihmisten mieltymyksistä eri kansalaisuuksia kohtaan, niin monet sanoivat että he tykkäävät irlantilaisista, tuntevat eräänlaista sielunveljeyttä heitä kohtaan. Motiiveina oli, että irlantilaiset ryyppäävät samalla lailla kuin suomalaiset, humalahakuisesti mutta eivät puhu paskaa, eivätkä hyväksy ketä hyvänsä kavereikseen. Ja sielläkin syödään perunaa ja kaalia :D Ainoa irlantilainen jonka olen tuntenut, on ollut absolutisti eikä se ollut katolinen eikä protestanttikaan vaan buddhalainen ;D

Ei ne voi olla täysin ääliöitä, jos niitten esi-isät ovat tehneet jotakin niin hienoa kuin Stonehenge.

Englannissa se kuitenkin on. Lähellä Salisburyn kaupunkia.

Vierailija
25/38 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha juttu. puitu jo. Käytä hakua.

vauva.fi - iloisten ihmisten kohtauspaikka!!

Vierailija
26/38 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainausten lainauksella. Luuletko että näyttää jotenkin luetummalta ketjulta.

Vierailija
27/38 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavia rakennelmia on löydetty Pohjoismaista, joten todennäköisintä on, että se viikinkien tekemä. Britit nyt eivät itse saa mitään tehtyä, kaikki ammattitaito ja -väki hankittu muualta.

Jep! Kokeillaampa vielä lisää paljonko tähän saa lainauksia. (On sullakin lainausongelmainen ongelmat!)

Brittiläisen kulttuurin huipentuma on se kun Walesin prinssi Charles kuiskaa Camillalle haluavansa olla hänen tamponinsa.

Varsinkin he, jotka mölöttävät Cockney-aksentilla, yök! Kaikki brittituristit huutavat ja kirkuvat, ryyppäävät kuin apinat (suomalaisten alkoholinkäyttö potenssiin 10) ja kaikenlisäksi heillä on mitä mauttomimpia ja hirvittävämpiä tatuointeja. Joka äijälle on goottikirjaimin tatuoitu oman mussukan nimi jonnekin sinne punaiseen alaselkään. Hyi!

Meitä oli synnytysvalmennuksessa kuusi naista minä mukaan lukien. Kolmelta revittiin vauva ulos pihdeillä, yksi joutui sektioon ja kaksi synnytti normaalisti. Imukuppia ei noille edes kokeiltu. Yksi vauva sai mukavat naarmt kasvoihin mutta muut oli ok. Mun vauva onneksi tuli ulos normaalisti.

Kun joskus kyseltiin ihmisten mieltymyksistä eri kansalaisuuksia kohtaan, niin monet sanoivat että he tykkäävät irlantilaisista, tuntevat eräänlaista sielunveljeyttä heitä kohtaan. Motiiveina oli, että irlantilaiset ryyppäävät samalla lailla kuin suomalaiset, humalahakuisesti mutta eivät puhu paskaa, eivätkä hyväksy ketä hyvänsä kavereikseen. Ja sielläkin syödään perunaa ja kaalia :D Ainoa irlantilainen jonka olen tuntenut, on ollut absolutisti eikä se ollut katolinen eikä protestanttikaan vaan buddhalainen ;D

Ei ne voi olla täysin ääliöitä, jos niitten esi-isät ovat tehneet jotakin niin hienoa kuin Stonehenge.

Stonehenge on muuten 4500 v vanha. Mitään viikinkejä ei ollut silloin vielä olemassakaan :)

Vierailija
28/38 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Brittiläiset Synnytyslääkärit ÄrrYy, jo vuodesta 1237.

[/quote]

[/quote]

Vierailija
29/38 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"There is a great deal of Archaeological evidence that in 1500 BC, colonists from Jutland (Vikings) inhabited a large part of England. Many graves turn up Viking battle axes,as well as lancet-shaped flint daggers, pottery and amber. These all came from Jutland.

Many historians suppose that Stonehenge is the temple of the Hyperborians. These were people who lived far to the North, beyond the point where the North wind (Boreas) blows. These were our Viking, or Nosemen, ancestors."

http://ezinearticles.com/?Viking-Hidden-History-Stonehenge---Part-9&id=…

(Ja lisäksi, tässä lisää lainauksia. LOL)

Vastaavia rakennelmia on löydetty Pohjoismaista, joten todennäköisintä on, että se viikinkien tekemä. Britit nyt eivät itse saa mitään tehtyä, kaikki ammattitaito ja -väki hankittu muualta. Jep! Kokeillaampa vielä lisää paljonko tähän saa lainauksia. (On sullakin lainausongelmainen ongelmat!)

Stonehenge on muuten 4500 v vanha. Mitään viikinkejä ei ollut silloin vielä olemassakaan :)

Vierailija
30/38 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.travel-wonders.com/2008/12/viking-stonehenge-kseberga-sweden…

"There is a great deal of Archaeological evidence that in 1500 BC, colonists from Jutland (Vikings) inhabited a large part of England. Many graves turn up Viking battle axes,as well as lancet-shaped flint daggers, pottery and amber. These all came from Jutland. Many historians suppose that Stonehenge is the temple of the Hyperborians. These were people who lived far to the North, beyond the point where the North wind (Boreas) blows. These were our Viking, or Nosemen, ancestors." <a href="http://ezinearticles.com/?Viking-Hidden-History-Stonehenge---Part-9&id=…" alt="http://ezinearticles.com/?Viking-Hidden-History-Stonehenge---Part-9&id=…">http://ezinearticles.com/?Viking-Hidden-History-Stonehenge---Part-9&id=…; (Ja lisäksi, tässä lisää lainauksia. LOL)

Vastaavia rakennelmia on löydetty Pohjoismaista, joten todennäköisintä on, että se viikinkien tekemä. Britit nyt eivät itse saa mitään tehtyä, kaikki ammattitaito ja -väki hankittu muualta. Jep! Kokeillaampa vielä lisää paljonko tähän saa lainauksia. (On sullakin lainausongelmainen ongelmat!)

Vierailija
31/38 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillä tavoin haudattuja ihmisiä, niin viikingit ovat sitten rakentaneet Stonehengen?

Tajuatko, että Stonehenge on 4500v vanha?

Miten sä näin ollen selität ton viikinkiteorian?

Vierailija
32/38 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Briteissä sattuu olemaan tuollainen muistomerkki, niin sekö on todiste, että nimenomaan britit ovat sen rakentaneet? Ja mikä todistaa, että viikingit eivät ole sitä rakentaneet? Taidan olla asiaan vähän paremmin perehtynyt kuin sinä.

Hohhoijaa. Jos näin kovasti ottaa itsetuntosi päälle se, että britit eivät ole omin pikkukätösin sitä rakentaneet - on se vain lisätodiste siitä, kuinka surkea kansa on kyseessä ja kuinka vähissä mitkään ylpeyden aiheet siellä ovat.

ja sillä tavoin haudattuja ihmisiä, niin viikingit ovat sitten rakentaneet Stonehengen? Tajuatko, että Stonehenge on 4500v vanha? Miten sä näin ollen selität ton viikinkiteorian?

Vierailija
33/38 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten imukuppiakin, on jopa olemassa ihan vain sektiota varten suunnitellu pihditkin.

mutta kyllä ulkomailla lapsia sektiossakin kiskotaan pihdeillä ja imukupilla.

....kiskotaan pihdeillä tai imukupilla vaan alatiesynnytyksessä...

Vierailija
34/38 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtisynnytys on vauvalle paljon turvallisempi ja nopeampi tapa syntyä kuin imukuppi.

Vierailija
35/38 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imukuppia saatetaan käyttää tarvittaessa, mutta imukuppi ei runno vauvan silmiä, eikä muutakaan.

Vierailija
36/38 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämäkin on vuoden vanha

Vierailija
37/38 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse synnytin esikoisen noin 10 v. sitten, eikä silloinkaan käytetty enää pihtejä synnytyksessä. Synnytin pk-seudulla.

Imukuppia käytettiin, mutta siitä ei ollut vauvalle mitään haittaa. Tosin imukupista ei ollut hyötyäkään, sillä se ei pysynyt vauvan päässä: vauvalla oli liikaa tukkaa ja lisäksi päässä "pahka", joka ei siis tullut imukupista, vaan oli tullut jo ennen imukupin käyttöä.

Vauva oli reippaasti yliaikainen ja isokokoinen: yli 4,5 kg. Minulla loppuivat myös synnytyksen pitkittyessä supistukset kesken kaiken.

Vauva saatiin lopulta ulos siten, että yksi kätilö veti päästä (korvat jo hieman näkyivät), toinen kätilö painoi vauvan peppua mahan päältä, kolmas kätilö piti jalkojani ylhäällä, ja sitten vain työnsin... Pihtejä ei silti koko aikana edes ehdotettu.

Vierailija
38/38 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2001 pihtisynnytyksiä oli vielä 96 kpl.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi