Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen? Edes mieheni ei tiedä tästä..

Vierailija
30.09.2010 |

yksin tuttu mies taitaa olla rakastunut minuun,on tuntenut mieheni kauemmin kuin minut.

Olen alkanut ynnäämään asioita yhteen ja tuloksena ei voi olla enää muu.

Tyttärelleni olen asiaa valottanut mutta hänen mielestään isin ei pidä tietää.Kamalaa.Tämä toinen mies oikein tunkeutuu perheasioihin ja haluaa tietää suunnilleen minusta kaiken,luonnollisesti mieheni,noin ohimennen kysyen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näemmä täysin ääliö jos vonkaa sitä kaverinsa vaimolta!Sama ääliö lähenteli mua jo kun alettiin olemaan joskus 23vuotta sitten.

niin puhelimen välityksellä ainakin vähintään kerran viikossa.Mua vaivaa tää juttu!!! Tää on niin sairasta miten mulle käy aina näin?!

Taidat pikkuhiljaa päästä asian ytimeen. Mitä annat ymmärtää, kun aina käy noin?

Vierailija
22/24 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen kuullut tästä tyylistä että varastetaan kaverin vaimo./tyttöystävä.Tosta ohimennen.Varo vaan!Ruohikko ei aina ole yhtä vihreää ruohon toisella puolella.Kannattaa nyt vaan punnita kaikki suhteenne hyvät puolet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi asia sinua noin kuohuttaa? Etkö voi toisen antaa olla ja elää omaa elämääsi?

Toki jos mies tunkeilee elämäänne tai urkkii tietojanne, niin sellaiselle pitää laittaa stoppi jos se haittaa teitä.

Vierailija
24/24 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lopulta rupesi tulemaan todella irstaita teksitviestejä... minä kerroin miehelleni heti ja vaadin, että pistää asialle stopin.. Ja lopulta vastasikin yhteen näistä tekstiviesteistä.. Ja loppuihan se, tosin nyt ei enää käydä kylässäkään miehen siskolla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme