Kannattaako hankkia Soda Stream?
Säästääkö, lähinnä menis mulle vissyyn ja lapselle ja miehelle limuun. Onko ne minkä makuisia?
Kommentit (11)
tiivisteitä. Hyvää "limua" saa laittamalla mehutiivisteeseen veden sijaan sitä kotitekoista vissyä.
Meillä se vähensi miehen limsan litkimistä ja enää ei tarvi ostaa yhtenään vissyä kotiin kun voi ihan itse tehdä. Eikä se pullojen vaihto maksa kuin noin kympin, meillä pullo menee vaihtoon noin kerran kahessa kuussa.
Sain sodastreamin synttärilahjaksi.
limpparia. Mut jos muutenkin juo paljon, niin tulee halvemmaksi ja eikä tosiaan tarvii niitä tyhjiä pulloja roudata. Mut lisätyötä tulee pullojen pesusta.
Me tehdään smurffilimua - päärynämehutiivistettä ja vettä... Maistuu ihan smurffilimulle ja on niiin hyvää... :)
Ei tule pullojen kierrätystä ja veden kuljettamista rekoilla pitkin maanteitä. Makuihin tottuu.
Mie vihasin sitä Lidlin tyhjien vissypullojen määrää mikä meille kerääntyi + lidlissä aina se palautusautomaatti jumissa!
Ostakaa lempparivissyä ja maistelkaa rinnan SodaStreamin vissyn kanssa. Voi olla isojakin eroja kuplien ja suolan tms. määrässä, riippuen siitä mistä tykkää. Limut ihan ok ja nyt on tullut uusia luonnonmukaisempia limsatiivisteitä. Kyllä se maksaa itsensä takaisin, jos joka viikko menee useampi pullo vissyä ja limsaa, plus säästyy raahaamisen vaivalta.
Juodaan päivässä vähittäin litra kuplivaa vettä. Soda Streamilla sen tekeminen on helppoa, ei tarvitse roudata pulloja edestakaisin ja itse tehdyssä ei ole ainakaan liikaa suolaa.
Meillä on vadelman ja tonicin makuista tiivistettä. Ihan ookoo.
Ne ainakin tulevat halvemmaksi kuin nuo sodastreamilla tehdyt,tein nimittäin laskelmia :D Mua ei myöskään pullojen roudaus niin kovin rasita
Iloinen yllätys toi Soda Stream on muutenkin ollut :-) Vichyfaneja ollaan koko perhe ja limuja on sovitu juotavaksi vain viikonloppuna.