Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itku, kun on ikävä ex-miestä :((

Vierailija
30.09.2010 |

Vaikka teki aikamoiset kusipäätemput mulle ja jätti mut, niin silti ihan kauhea ikävä! Pitäisi nähdä häntä, mutta en uskalla kun en tiedä miten päin olisin. Toisaalta vihaan häntä ja olen hänelle katkera ja toisaalta vieläkin rakastan häntä ja ikävöin. Erostakin jo puoli vuotta aikaa, mutta olo ei vaan helpota eikä tunteet häviä. Paska.

No, sainpahan valitettua edesä tänne.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun mihinkään ei pääse (ei ole hoitajia eikä kauheasti rahaa), niin piirit on aika pienet ja tulee pyörittyä samassa paskassa koko ajan.

Vierailija
2/6 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävänkin tempun jälkeen on hankala yhtäkkiä lopettaa rakastamasta. Jos teidän yhteenpaluusta ei ole mitään toivoa tai kannattavuutta, niin en usko että siinä auttaa muu kuin keksiä jotakin tekemistä (mahdollisimman mukavaa sellaista) ja päivä kerrallaan ystävien avustuksella kohti uutta tulevaisuutta!

Voimia ja rohkeutta, ihan jokaiselle!

-TYH-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äläkä ainakaan sano miehelle, että on ikävä.

Pää pystyyn, kyllä se siitä, ajan kanssa.

Vierailija
4/6 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... minun mies petti ja sitten jätti. Olen ollut nyt muutaman päivän yksin ja todellakin ikävä on kova :'( Ei oikein tiedä miten tästä jatkaisi.

Vierailija
5/6 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vielä pari viikko aikaisemmin olitte hänelle "elämän sisältö" ja hän niin rakasti teitä ja olitte menossa naimisiin. Ja että nyt miehellä menee tosi hyvin sen uuden kanssa ja on erittäin tyytyväinen elämäänsä.

Vierailija
6/6 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota ihmeessä lentoliput jonnekin tai muuta sellaista, jos suinkin on vaan mahdollista! Maisemanvaihdon tossa tilanteessa tekee hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän