Kotiäidit! Nyt tienaamaan helppoa rahaa! :D
http://www.cascard.com/invite/4ca1e428cc16e
Itse olen tienannut kahdessa päivässä 15€.
Eipä tuolla rikastumaan pääse, mutta kandee koklaa :)
Kommentit (28)
että rahaa tulee, sitten kun olet kaikki linkit klikkaillut ja videot katsellut niin rahatulo hidastuu..
Kun en tiedä mennäkö sinne vai ei.
En tiedä mitä ajatella tuollaisesta. Onko jollain ihan kunnon argumenttejä kannattaako rekisteröityä vai ei?
minä menin sinne (en ap:n linkin kautta vaan ihan normaalilla osoitteella) ja ihan helposti meni. Mutta siellä on sellaisia tarjouksia, että jos ostaa jotain tietystä verkkokaupasta, heidän kauttaan nii voi saada vaikka 40 e tai enemmän, mutta kun ei halua ostaa mitään niin eihän siinä tienaa :D Sitten on jotain missä saa 0,10 e jos klikkaa viestiä. Hmm....
Vai onko ne rahat tullut vaan siitä että joku on liittynyt tuonne sun kautta?
t-ap
Vai onko ne rahat tullut vaan siitä että joku on liittynyt tuonne sun kautta?
tuleeko ne mainokset sähköpostiin vai pitäiskö näkyä tossa kotisivulla?
valitsin kiinnostuksen kohteet, mutta niiden kautta en ainakaan löydä mitään klikkailulinkkejä...
"Koti" ja siinä lukee "Omat tarjoukset". Siinä on kaikenlaisia. Joissakin pitää ostaa jotain että saa alennusta ja niitä cash-pisteitä. Joistakin saa 0.10 euroa ihan klikkauksesta, olikohan pari sellaista. Eli ei rikastu :D Itsekin rekisteröidyin sinne tänään, en kyllä ap:n linkillä, ja mietin tuleeko nyt unettomat yöt kun olen tullaiseen mennyt...
että rahaa tulee, sitten kun olet kaikki linkit klikkaillut ja videot katsellut niin rahatulo hidastuu..