Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pettymys kaikille

Vierailija
30.09.2010 |

ennen kaikkea miehelleni, itselleni, kaikille.

Ei mitään virkaa tälläisellä ihmisellä.

Häpeäksi olen ja pettymys.

Sattuisipa jokin onnettomuus, koska olen pelkuri.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella huono ja minun olisi parempi kuolla pois. Miksi te ihmiset ajatte meidät heikot itsemurhaan?

2/5 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet olevasi pettymys kaikille? oletko tehnyt jotain vaarin, vai etko ole tehnyt jotain joka saa sit tallasia tunteita pintaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet olevasi pettymys kaikille? oletko tehnyt jotain vaarin, vai etko ole tehnyt jotain joka saa sit tallasia tunteita pintaan?

ja haluan luovuttaa sen takia, koska toiset ovat hyviä manipuloimaan ja ihmiset uskovat niin helposti muista pahaa, vaikka se juuri on juorun levittäjän tarkoitus!

Vierailija
4/5 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opeteltava pärjäämään. "Heikot sortuu elontiellä" on vanha sanonta. Itsemurha on kuitenkin _aina_ henkilökohtainen valinta eikä kenenkään muun vika.

( Ja juu, olen ollut vuosia koulukiusattu alkoholistiperheen lapsi ja vielä juopon vaimokin nuorena... vaan hyvin olen eteenpäin rämpinyt, kovalla työllä. Ja voin todella sanoa olevani onnellinen. )

Vierailija
5/5 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opeteltava pärjäämään. "Heikot sortuu elontiellä" on vanha sanonta. Itsemurha on kuitenkin _aina_ henkilökohtainen valinta eikä kenenkään muun vika. ( Ja juu, olen ollut vuosia koulukiusattu alkoholistiperheen lapsi ja vielä juopon vaimokin nuorena... vaan hyvin olen eteenpäin rämpinyt, kovalla työllä. Ja voin todella sanoa olevani onnellinen. )

Jos sinusta on hyvä että heikot sortuvat, kärsivät ja ovat onnettomia niin miksi? Miksi pitää olla ilkeä ja kylmä toisille, mitä iloa te hyvät ihmiset siitä saatte? Me kärsimme jo, pitääkö sitä kärsimystä vielä lisätä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi