Et kai oikeasti meinaa että abortti on järkevä vaihtoehto edes raiskatun uhrille?
Kommentit (14)
Olen tehnyt kai väärin. Mutta olin niin nuori, etten ymmärtänyt asiaa silloin. Lisäksi esikoisestani tuli hankala tapaus ja tuli mieleen, että jospa abortoitujen sielut jäivät kummittelemaan häneen. Lapsesta kasvoi älykäs, mutta tyhmä, liikunnallisesti lahjakas, mutta laiska. Ei siis saanut mistään kiinni. Ajatukseni ovat kyllä tulleet siihen, että omaa syytäni, kun abortoin. Jospa vauvojen henget jäivät asumaan minuun ja kiusaamaan sitä lasta?
Enkä ole skitsofreenikko, vaan ajatteleva ihminen ja syytän itseäni:(
jopa raiskauksen uhrilla on oikeus valita abortti tai olla valitsematta sitä.
Mutta vastustan silti aborttia ehkäisykeinona
kuulostaa oudolta toi ajatus kummittelevista hengistä.
Syyllisyys sulla kummittelee.
kuulostaa oudolta toi ajatus kummittelevista hengistä.
Syyllisyys sulla kummittelee.
Jos miehesi juotetaan pikkujoulussa humalaan ja menee yhden ainoan kerran tuikkaisemaan jotakin perheellistä naikkosta, kuten olet itsekin.
Onko oikea ratkaisu, että kaksi perhettä hajoaa siihen lapsineen?
Mieti??
Hae apua.
Olen tehnyt kai väärin. Mutta olin niin nuori, etten ymmärtänyt asiaa silloin. Lisäksi esikoisestani tuli hankala tapaus ja tuli mieleen, että jospa abortoitujen sielut jäivät kummittelemaan häneen. Lapsesta kasvoi älykäs, mutta tyhmä, liikunnallisesti lahjakas, mutta laiska. Ei siis saanut mistään kiinni. Ajatukseni ovat kyllä tulleet siihen, että omaa syytäni, kun abortoin. Jospa vauvojen henget jäivät asumaan minuun ja kiusaamaan sitä lasta?
Enkä ole skitsofreenikko, vaan ajatteleva ihminen ja syytän itseäni:(
kuulostaa oudolta toi ajatus kummittelevista hengistä. Syyllisyys sulla kummittelee.
Tosin aborteista en osaa tuntea syyllisyyttä jostakin syytä kuitenkaan.
Höh, älä mieti tollaisia, että abortoidut tulis sua kiusaamaan. Ei se niin mene.
Olen tehnyt kai väärin. Mutta olin niin nuori, etten ymmärtänyt asiaa silloin. :(
Tiedätksä nyt miten ehkäisy toimii?
Jotkut nayttaa tietavan, mut ma en. kertokaa, vaadin!!!
Antoi hänet kyllä heti laitokselta adoptioon, ei halunnut nähdä sitä.
Hän sanoi monta kertaa että hän vihasi sitä lasta, vaikkei se raiskaus sen lapsen syy ollutkaan.
Ei hän ryypännyt tai polttanut raskausaikana, ei vain halunnut ajatella koko lasta.
Hän siis oli aborttia vastaan kaikissa tilanteissa ja tuon raskauden jälkeen sanoi että toisaalta hänen mielenterveydelleen olisi ollut parempi jos olisikin tehnyt abortin.
Sanoi myös että ei halua että hänestä annetaan tietoja lapselle, pelkää että näkee raiskaajansa kasvot hänessä, Ei kyllä tiedä sitäkään että onko tyttö vai poika.
Jos ei ole itse käynyt tuollaista tilannetta läpi, ei voi ymmärtää.
Itse voin sanoa että hyväksyn jos raiskauksen uhri tekee abortin.
Holtittoman seksielämän seurauksena se on vain typerää, jos on mielestään tarpeeksi kypsä harrastamaan seksiä, täytyy olla tarpeeksi kypsä kantamaan seuraukset.
ja abortti on perusteltu monessa tapauksessa, mukaan lukien raiskauksen uhrille. Vain vinksahtanut ajattelee, että muusta viis, kunhan lapsi saa syntyä.
Antoi hänet kyllä heti laitokselta adoptioon, ei halunnut nähdä sitä.
Hän sanoi monta kertaa että hän vihasi sitä lasta, vaikkei se raiskaus sen lapsen syy ollutkaan.
Ei hän ryypännyt tai polttanut raskausaikana, ei vain halunnut ajatella koko lasta.
Hän siis oli aborttia vastaan kaikissa tilanteissa ja tuon raskauden jälkeen sanoi että toisaalta hänen mielenterveydelleen olisi ollut parempi jos olisikin tehnyt abortin.
Sanoi myös että ei halua että hänestä annetaan tietoja lapselle, pelkää että näkee raiskaajansa kasvot hänessä, Ei kyllä tiedä sitäkään että onko tyttö vai poika.Jos ei ole itse käynyt tuollaista tilannetta läpi, ei voi ymmärtää.
Itse voin sanoa että hyväksyn jos raiskauksen uhri tekee abortin.
Holtittoman seksielämän seurauksena se on vain typerää, jos on mielestään tarpeeksi kypsä harrastamaan seksiä, täytyy olla tarpeeksi kypsä kantamaan seuraukset.
Niin eikö silloin lapsen kannalta, okei adoptio on vaihtoehto, mutta myös abortti.
Abortti on mielestäni järkevä vaihtoehto monessakin tilanteessa. Aina silloin kun lapsi EI ole toivottu eikä haluttu. Vahingossa raskautunutkin voi haluta pitää lapsen, ja usein haluaakin. Mutta jos ei halua, niin miksi kaikkien pitäisi kärsiä, sen vauvan eri toten.