Onko POP:n fleecevuorilliset haalarit hyviä/käytännöllisiä?
Mulla on tosi huono kokemus sellaisesta sadeasusta jossa oli irrotettava fleecevuori. Mutta tekisi mieli taas hankkia sellainen; luulen että toimivana se olisi kätevä, mutta onko POP:n toimiva?
Kommentit (5)
juuri tätä pelkäsinkin! Enpä sittenkään osta.
t.ap
P.S. POP:lla on talvihaalari myös ilman irrotettavaa fleececuorta, mutta siinä on sellainen tiukka resori (peukunreiällä) hihansuussa ja itse vierastan sitä....
juuri tätä pelkäsinkin! Enpä sittenkään osta. t.ap P.S. POP:lla on talvihaalari myös ilman irrotettavaa fleececuorta, mutta siinä on sellainen tiukka resori (peukunreiällä) hihansuussa ja itse vierastan sitä....
POP Windstopper-fleece on toiminut hyvin huolimatta tuosta resorista jossa on siis "batman hanska" :) Tuossa fleecessa kun on se verkkomainen luistava sisäpinta...Kämmen solahtaa vuoroin ihan tavallisesti resorin läpi, välillä taas peukku menee sinne koloon ja on batman.
T: Edellisen tumpelopojan äiti edelleen :)
lyhyet lahkeet, vauvaiän jälkeen haaroväli roikkuu monilla lapsilla puolessa reidessä, varmaan tosi mukava puuhailla niin.
näköisiä, mutta mittasuhteet tosiaan lahkeiden osalta niin pielessä, etten ikinä ostaisi lapsilleni, vaikka muuten suunnilleen puolet palkasta POP:iin kannankin. Kaksiosaiset puvut on sitten asia erikseen, mutta talvella haalari on kätevä.
Meillä oli viime talvena Ticket toppapuku, jossa oli fleece-vuori ja päiväkodista kehuivat sitä kyllä laadukkaaksi ulkoa, mutta tosi hankalaksi lapsen pukea päälle sen vuorin takia (hannaa vastaan sisävaatteiden kanssa ja joku trikoopaita menee ihan makkaralle kun vetää sen päälle.)
Meidän viimeinen Ticket oli tuo ja POP oli harkinnassa, mutta jos niissäkin on tuo fleecevuori, niin pistää miettimään.
T: Pikkueskari-pojan (joka ei ole näppärä kuin siskonsa pukemisessa aikanaan) äiti