1800netto tuloilla 130000e lainaa?
Rakentamista varten? mitä luulette myöntääkö pankki kun nyttekin maksan asumisestä 950e/kk?
Kommentit (11)
Jos sulla on vakituinen työpaikka. Takaajan tarvitset.
varmaan samoilla tuloilla. tosin en olisi yksin noin paljon ottanut, mutta erottiin heti asunnon oston jälkeen ja otin kaiken lainan itselleni.
ei lapsia enkä asuisi yksin mutta tässä kohtaa kuitenkin oma laina. Voi kyllä olla lähempänä 1900e/kk vaihtelee hieman.
menee ainakin yli 1100ekk. Lainanlyhennys, sähkö, vesi, tonttivuokra, jätekulut... Olet ihan hullu, jos lähdet tuohon.
Tiedän ihmisen, joka sai hiljattain 1600-1700 euron nettotuloilla 150 000 euroa lainaa (oli tosin n. 20 000 e omaa omaisuutta laittaa asuntokauppoihin).
sai siis tuon 130 000. Mutta anyway, nettotulot siis vaihtelevat 1600-1700 euron välillä, joten eiköhän 1800 eurollakin tuon saman saa...
Sillä ei ole mitään merkitystä paljon tällä hetkellä on asumiskulut, vain se merkitsee, mikä sun maksukyky on.
hyvin voi saada pienemmästä, isosta kaupungin pankista ei varmana saa.
Minun äitini haki yksin asuntolainaa 88 000 e
1400e nettotuloilla. Tiedot, työtpaikat jne ok, mutta pankki sanoi että tulot ei riitä.
(Nyt laina on minun ja äitini nimissä)
Minun äitini haki yksin asuntolainaa 88 000 e
1400e nettotuloilla. Tiedot, työtpaikat jne ok, mutta pankki sanoi että tulot ei riitä.
(Nyt laina on minun ja äitini nimissä)
Ja olen ihan satavarma.