Kumman kaa, Colin Firth vai George Clooney?
Kommentit (13)
Mun ihanan sexy unelmien mies...
Aahhh...
clooney on jenkkipelle, Firth on sivistynyt...
Tosi vaikea valita noista, ihan oikeesti...Ehkä kuitenkin Colin Firth. Ulkonäkö ei miellytä mua niin paljon, mutta aksentti sitäkin enemmän.
Mitään ihanampaa en voi kuvitella. Rakastan englantilaisten "jäyhää" olemusta ja jotain sellaista. Useissa englantilaisissa ja Irlantilaisissa on sellasta charmia joka puree muhun!!
kukaan ei ottais Georgea, vaan sen tossukka-firthin. ei voi uskoa. No, av-mammat on ihan omaa luokkaansa. Olevinaan niin sivistyneitä ja hienoja, ettei jenkkicharmi pure ollenkaan.
on maailman ihanin mies! Piti omalle miehellekin ostaa sellainen Mr Darcy takki! Olen positiivisen yllättynyt Av-mammojen hyvästä mausta!
mutta minusta Clooney näyttää eltaantuneelta rattopojalta. CF:lla on ihana pilke silmissä.
Kaikki jotka ette ole katsoneet Ylpeys ja ennakkoluulo- sarjaa, niin heti vuokraamaan tai ostamaan. Colin Firth on siinä kyllä niin ihana. Ei voi olla ihastumatta. Ei Clooney pärjää lähellekkään.
Pidän englantilaisista herrasmiehistä mutta en amerikkalaisista niinkään...
tavallisempi. On ollu pitkään saman naisen kanssa, eikä vaihda aina nuoreen....
Kaikki jotka ette ole katsoneet Ylpeys ja ennakkoluulo- sarjaa, niin heti vuokraamaan tai ostamaan. Colin Firth on siinä kyllä niin ihana. Ei voi olla ihastumatta. Ei Clooney pärjää lähellekkään.
En saa tosta sarjasta tarpeekseni, aina jaksaa katsoa uudestaan :)
n21
Mun ihanan sexy unelmien mies...