Miten se Junger on naismainen?
Ei ole mies mun makuuni mutta enpä ole ennen tajunnut että olis jotenkin naismainen. Hyvä pukeutuminenko sen tekee vai mikä? Suomimiehet kun yleisesti ovat vähän vähemmän tyylikkäitä siinä suhteessa :D
Kommentit (7)
kuin keskivertosuomijuntti tuolla kadulla :D ja mitä tulee sirouteen niin enpä ole huomannut mutta mä en tykkääkään mistään kinkkumaisista miehistä. ap
seksikäs on oma keskiraskas raksamies turvakengät jalassa. Ja hyvä niin, jää meille muille paremmat tsäänssit.
kuin keskivertosuomijuntti tuolla kadulla :D ja mitä tulee sirouteen niin enpä ole huomannut mutta mä en tykkääkään mistään kinkkumaisista miehistä. ap
Sori nyt vaan että minusta se sun mussukkas on vähän nolo.
sirot luut ja koiranpentumainen katse. Jotenkin sen koko olemus on kuin linnulla. Ei se haittaa, että mies on romanttinen tai jopa yliromanttinen, olihan edesmennyt Tabermannkin ylimakea. Mutta sen kompensoi älykkyys. Jopa homo (bi) JOrma Uotinen kävisi sämkymumppanista, kun on niin brutaalin erikoinen. Mutta ei tämä. Näyttää siltä, että sillä on kalpa ja hintelä.
Kyseisessä miekkosessa ei ole mitään miehistä, ja se "miehisyys" tosiaan tarkoittaa jotain ihan muuta kun "raksamiestä".
Jungner on naismainen, hänestä yksinkertaisesti puuttuu (kaikki) ne piirteet mitkä tekevät miehestä miehen. Moni homo on miehisemmän oloinen. Asiaa on vaikea selittää, koska kyseessä on koko olemus, ei mikään yksittäinen asia.
Itse henk.koht. en viehäty lainkaan tuon kaltaisista miehistä, vaikka en todellakaan mitään "äijää" kaipaa rinnalleni, vaan tavallista tyyppiä joka on mies :)
Mutta makuja on monia, ja niistä ei voi kiistellä, tärkeintä jos maria tykkää ja on tyytyväinen :)
(Ja toinen kenet niputan vähän samaan kastiin, joskaan ei ihan noin paha ole, on maisteri Frangen)
Naismaisuus tulee varmaan siroista käsistä ja muutenkin sirosta olemuksesta.
Ja se tukkakin on jos en sanoisi vähemmän miehekäs.