mitä mieltä olette 2kk ikäisen vauvan
kyläilyttämisestä siellä täällä?
ja ylipäätänsä hoitoon jättämisestä?
Eikös vauva tarvi äitiä 247 ja omalla kohdalla puistattaa lääppivät ja pusuttelevat sukulaiset jne. ja itse en antaisi tuon ikäistä vauvaa edes hoitoon kellekkään vaan pitäsin tiukasti itselläni ja turhat vieraat hiiteen!
Kommentit (2)
Mun mielestä siinä kyläilyssä ei ole mitään pahaa, jos ihmiset ovat terveitä. itse olin noin ensimmäisen 3 kk ajan aika tarkka siitä, ettei tavattu flunssaisia ihmisiä. Noin pienelle flunssa voi olla raju. Tosin mietipä vaikka perhettä jossa 10 lasta, eipä niitä pöpökontakteja voi mitenkään täysin välttää. Hoito..? No, meillä ei olisi onnistunut, koska imetys- ja uniajat olivat vielä mitä sattuu, mutta jos vauva on helppo nukuttaa, syö pullosta jne. niin kai pääasia kuitenkin on, että lapsi saa hoivaa. Siis tottakai äidin (tai muun pysyvän hoitajan) ja lapsen suhde on tärkeä, mutta siis satunnainen tai ajoittainen hoito. Voihan olla että äiti vaikka joutuu käymään sairaalassa synnytyskomplikaatioiden takia tms. Noin pieni ei vielä välttämättä tunnista kasvoja, vaan enemmänkin äidin tuoksun, äänen yms. Hoidon ajaksi vauvalle voi antaa vaikka äidin vaatteen haisteltavaksi. Isomman mutta kuitenkin alle vuoden ikäisen kanssa tulee sitten enemmänkin vierastamista.
ei mulla muuta