Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa karmea kokemus miehen torjunta

Vierailija
29.09.2010 |

hän oli nukkumassa ja kaipasin läheisyyttä, en seksiä.

Menin lähelle, sanoi väsyttää, mene pois.

Ei enää koskaan, kamala olo.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviokriisi siitä, että toinen oli väsynyt ja halusi nukkua!

Vierailija
2/7 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, mies tuskin tarkoitti mitään sen kummempaa kuin että häntä oikeasti väsytti ja halusi alkaa nukkumaan.

Älä tuosta nyt niin kovasti suutu (tai yritä päästä loukkaantumisen yli)

kukaan ei ole täydellinen puoliso, välillä tulee itse kunkin sanottua pahasti, joko tietoisesti tai tiedostamattaan, mutta yritä antaa anteeksi ja unohtaa ja vaali läheisyyttä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän oli nukkumassa ja kaipasin läheisyyttä, en seksiä. Menin lähelle, sanoi väsyttää, mene pois. Ei enää koskaan, kamala olo.

Olen tatuoitu jätkä!

Vierailija
4/7 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, mies tuskin tarkoitti mitään sen kummempaa kuin että häntä oikeasti väsytti ja halusi alkaa nukkumaan.

Älä tuosta nyt niin kovasti suutu (tai yritä päästä loukkaantumisen yli)

kukaan ei ole täydellinen puoliso, välillä tulee itse kunkin sanottua pahasti, joko tietoisesti tai tiedostamattaan, mutta yritä antaa anteeksi ja unohtaa ja vaali läheisyyttä :)

toinen olisi halunnut halin!

paljonko siihen kuluu energiaa tai uhrautuu nukkuma-aikaa? Hyvin itsekästä, juurikin toisen tunteiden huomiottajättämistä.

Vierailija
5/7 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kuitenkin antaa hänelle anteeksi? Itse joskus kärsin, kun todella kaipaan unta, enkä muuta haluaisikaan kuin vain nukkua ja nukkua, niin yksi tulee kylkeen kihnuttamaan enkä saa nukuttua.Sekin tunne on aika kamala.

Torjutuksi tuleminen tuntuu tosi pahalta, mutta yritä antaa anteeksi. Joskus ihminen vain on väsynyt.

Vierailija
6/7 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. aviomies

Vierailija
7/7 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää miten mieheen sattuu kun torjutaan hellyys tai seksi. Erityisesti raskausaikana tai lapsen syntymän jälkeen. Mies rakastaa vaimoaan ja erityisen paljon kun syntyy yhteinen lapsi ja sitten joutuu työnnetyksi syrjään ja vielä syyllistetään siitä että hän ei ole vaimoa kohtaan tarpeeksi hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi