Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7-v. pojalle talvipuku henkselihousuilla vai ilman henkseleitä?

Vierailija
29.09.2010 |

Siis tavalliset vyötärön malliset housut talvitakin kanssa?

Kumpi vaihtoehto parempi, millaisia talviasuja teidän 7v ollut?

Poika ei halua enää haalaripukua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy paremmin selkä ja sisävaatteet suojassa.

Vierailija
2/8 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ekaluokkalaisella molemmat. Koulussa käyttää vyötärömallisia, mutta vapaa-ajalla ulkoillessa esim. pulkkamäessä henkselihousuja niin ei mene selkään lunta.

Kompromissiratkaisu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset lasketteluhousut on hyvät, suojaa selkää ja mahaa, ei mene lumi vyötäröstä sisään!

välillä näkee lapsia joilla selkä vilkkuu pakkasilla.. :(

Vierailija
4/8 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi takkia ja kolmet vyötärömalliset housut. Olisin halunnut yhdet housuista henksemallisina, mutta en löytänyt mieluisia (kahdet vyötärömalliset oli hankittu jo ennen tätä "sesonkia").

Poikapa halusi myös haalarin, kun se on nopeampi pukea ulos lähtiessä. Olin ajatellut, etten enää haalaria osta, mutta kun lapsi itse halusi ja vastaan tuli hyvä haalari hyvällä hinnalla, sai poika haalarinkin. Ja onpahan nyt sitten sellainenkin ulkovaate, josta ei mene lumi sisään vyötärölle. :)

Jos hankkisin pojalle vain yhden setin talvivaatteita, olisi se varmaankin takki + henkselihousut.

Vierailija
5/8 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää muuten käyttämättä. Tosin housuja tarvinnee kahdet joka tapuksessa, siis molemmat?

Vierailija
6/8 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli 7 vuotiaana henkselit talvihousuissa. Suosittelen kyllä ettei takapuoli palellu =)

Tällä hetkellä mulla on Crebletin mustat talvi housut, jossa on henkselit ja Crebletin takki ja kunnon kengät, pipot ja hanskat. Ja ei mua yhtään hävetä käyttää niitä vaikka oon jo 15. Kun itse kerran harrastan hiihtoa.

Vierailija
7/8 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on irroitettavat, yleensä lapsi haluaa ne pois mut sit pulkkamäkeen yms. laittaa taas kiinni.

Vierailija
8/8 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä hankselit saa irroitettua tarvittaessa pois. Ovat siis vyötrömalliset ja henkselit on mukana tarrakiinnityksellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi