Ärsyttää, kun mun kaverillani ei ole minkäänlaista tyylitajua
On siis sinkku ja asuu yksiössä koiransa kanssa. Mulla on jo lapsi ja oon katellut, että meilläkin on paljon hienostuneempaa kuin tuon yhden kämpässä.
Seinät täynnä kehystämätötä taidetta (halpaa), ostanut varmaan joltain katutaiteilijoilta.
Koriste-esineissä ei mitään linjaa, vaan kaikki on matkamuistoja ja tunnearvokrääsää (Buddha-patsaita, maamerkkien pienoismalleja, egyptiläisiä esineitä yms.)
KARVAMATOT joka huoneessa! Luulin että tuollaisia käytetään vain teini-ikäisten huoneissa. Mutta tällä mun kaverilla on sellainen jumalattoman ruma, värikäs, raidallinen sateenkaarikarvamatto.
Astiakaapit on täynnä toisiinsa sopimattomia tajuttoman värikkäitä kippoja ja kuppeja. Kahvikuppeja on monta miljoonaa ja kaikki printillisiä. Ruokailuvälineet hirveän sekalaisia. Osa on pieniä ja paksuvartisia, osa taas jumalattoman pitkiä ja luikkuja.
Sisustuksessa MIKÄÄN ei sovi yhteen, ihan sikarumat verhot ja vihreä sohva. Muutenkin toi kämppä on tosi riemunkirjava.
Ja sitä SAATANAN koiran karvaa on joka helvetin paikassa! En halua viedä lastani tuonne kun tää tyyppi ei varmaan koskaan siivoa siellä.
Lahtaisi sen rakin jos ei kerran jaksa siivota.
Muutenkin pukeutuu kuin joku värikäs versio Sofi Oksasesta! Oon aina ollut suvaitsevainen häntä kohtaan, mutta vituttaa kun ei osaa monen vuodenkaan jälkeen AIKUISTUA ja alkaa elää kuin normaalit ihmiset.
Asenteiltaan liberaali, luulee olevansa joku hippi. On vakavasti harkinnut hippipakun ostoa, polttaa pilveä, kuvittelee että maailmassa vallitsee vielä joku päivä maailmanrauha, äänestää vihreitä.
POLTTAA SUITSUKKEITA niin että koko talo löyhkää.
Se on varmaan hullu. Ei V*ttu että ottaa päähän tämä ihminen..
ei meilläkään kotona ihan ne kaikki verhot sulaudu mattojen väriin, eikä ole mariskoolit rivissään keittiön vitriinissä. Mut hei, meillä on kodikasta! Eikö arvon AP ole koskaan kuullut sanontaa kotini on linnani tai home sweet home? Jokainen tyylillään. Vaikka sun mielestä kaveris huusholli on täyttä skeidaa niin kaveris kuitenkin kuulostaa ihan onnelliselta. ( vai onko se pilvessä? )