Ärsyttää, kun mun kaverillani ei ole minkäänlaista tyylitajua
On siis sinkku ja asuu yksiössä koiransa kanssa. Mulla on jo lapsi ja oon katellut, että meilläkin on paljon hienostuneempaa kuin tuon yhden kämpässä.
Seinät täynnä kehystämätötä taidetta (halpaa), ostanut varmaan joltain katutaiteilijoilta.
Koriste-esineissä ei mitään linjaa, vaan kaikki on matkamuistoja ja tunnearvokrääsää (Buddha-patsaita, maamerkkien pienoismalleja, egyptiläisiä esineitä yms.)
KARVAMATOT joka huoneessa! Luulin että tuollaisia käytetään vain teini-ikäisten huoneissa. Mutta tällä mun kaverilla on sellainen jumalattoman ruma, värikäs, raidallinen sateenkaarikarvamatto.
Astiakaapit on täynnä toisiinsa sopimattomia tajuttoman värikkäitä kippoja ja kuppeja. Kahvikuppeja on monta miljoonaa ja kaikki printillisiä. Ruokailuvälineet hirveän sekalaisia. Osa on pieniä ja paksuvartisia, osa taas jumalattoman pitkiä ja luikkuja.
Sisustuksessa MIKÄÄN ei sovi yhteen, ihan sikarumat verhot ja vihreä sohva. Muutenkin toi kämppä on tosi riemunkirjava.
Ja sitä SAATANAN koiran karvaa on joka helvetin paikassa! En halua viedä lastani tuonne kun tää tyyppi ei varmaan koskaan siivoa siellä.
Lahtaisi sen rakin jos ei kerran jaksa siivota.
Muutenkin pukeutuu kuin joku värikäs versio Sofi Oksasesta! Oon aina ollut suvaitsevainen häntä kohtaan, mutta vituttaa kun ei osaa monen vuodenkaan jälkeen AIKUISTUA ja alkaa elää kuin normaalit ihmiset.
Asenteiltaan liberaali, luulee olevansa joku hippi. On vakavasti harkinnut hippipakun ostoa, polttaa pilveä, kuvittelee että maailmassa vallitsee vielä joku päivä maailmanrauha, äänestää vihreitä.
POLTTAA SUITSUKKEITA niin että koko talo löyhkää.
Se on varmaan hullu. Ei V*ttu että ottaa päähän tämä ihminen..
Kommentit (21)
Asenteiltaan liberaali, luulee olevansa joku hippi. On vakavasti harkinnut hippipakun ostoa, polttaa pilveä, kuvittelee että maailmassa vallitsee vielä joku päivä maailmanrauha, äänestää vihreitä.
POLTTAA SUITSUKKEITA niin että koko talo löyhkää.
Se on varmaan hullu. Ei V*ttu että ottaa päähän tämä ihminen..
Sun ei kai ole pakko olla tuon "kaverisi" kanssa tekemisissä jos noin ahdistaa.
montaakin palsta mammaa ärsyttävä ihmistyyppi :) Ja jos sillä olisi lapsia, se pukisi ne tietysti väärin.
opiskelija, pääaineenaan joku taidehistoria tms. turhanpäiväistä?
Nykyään luovaa kirjoittamista kansanopistossa ja taiteiden historiaa. Ja sitten "kirjailee" jotain ikuisuusprojektejaan jotka eivät ikinä valmistu. Haluaa toimittajaksi ja kirjailijaksi.
Tutustuttiin yläasteella ja siitä asti tää ihminen on ollut yksi tuuliviiri, ensin meni lukioon, oli siellä vuoden, ei kiinnostanut > ammattikouluun musiikkilinjalle > Ei "pärjännyt" joten jätti kesken > kävi talouskoulun > sitten takaisin amikseen, tällä kertaa media-alalle > ei kiinnostanut > pääsi suhteella erään luovan kirjoittamisen lukion aikuiskursseille.
Ei tsiisus..
ap.
meilläkin on paljon hienostuneempaa kuin tuon yhden kämpässä.
Kenen mielestä?? sinunko??
että kenties tämä ihminen tykkää juuri tällaisesta sisutustyylistä ja pukeumistyylistä.
sulla itelles on suuri ongelma nimittäin suvaitsemattomuus!
haluaisinpa nähdä sun kotisi ja sitten arvostella sen! :)
Millainen hänen pitäisi olla? Beige sisustus Gantin tyynyillä ja pukeutua hillitysti? Niinkö? Voi tsiisus!
Eikä mulla ole vihreää sohvaa eikä karvalankamattojakaan, enkä polttele tosiaan pilveä. Mutta noi muut tuntomerkit osuu aika hyvin.
yksityiskohtaisesti kertoa. Täällä tyylillä on ollut viime aikoina paljon provoja.
Mutta kyllä aloituksessa totuuden siemen on. Minulla on kaveri, joka osti perheensä kanssa taloan ja remontoi sen. Voi luoja mitä hukkaan heitettyä rahaa meikäläisen näkökulmasta. Tietysti pääasia että kaveri viihtyy.
yksityiskohtaisesti kertoa. Täällä tyylillä on ollut viime aikoina paljon provoja.
Mutta kyllä aloituksessa totuuden siemen on. Minulla on kaveri, joka osti perheensä kanssa taloan ja remontoi sen. Voi luoja mitä hukkaan heitettyä rahaa meikäläisen näkökulmasta. Tietysti pääasia että kaveri viihtyy.
kaverisi varmasti kokee käyttäneensä rahat oikein, kun on tehnyt kodin ITSELLEEN. Sen sijaan hän voi ajatella sinun kodistasi, että se on rahan hukkaa.
Nää ap ja kumppanit on varmaan niitä mammoja, joiden iltarukoukseen kuuluu selkeästi: "Kiitos Jumala, että me osaamme elää oikein"
Riepooko, kun kaveri on todennäköisesti tyytyväinen juuri noin? Ottaako päähän, kun hän voi olla onnellinen suorittamatta elämäänsä samalla tavalla kuin sinä? No riepoohan se, tietenkin.
Aina mun luo tullessa se avaa ikkunat, kun olen poltellut ihania suitsukkeita. Jos oon leiponut kakkua, se ei uskalla syödä, vaan luulee, että olen leiponut sinne huumeita sekaan.
Enhän mäkään sitä välttele, vaikka se äänestääkin keskustaa.
24- vuotias ole mikään aikuinen. Kuulostaa ihan normaalilta. Kukaan ei muuten ole keski- ikäisempi kuin kaikkea erilaista vieroksuvat alle 30- vuotiaat, teinit erityisesti.
kaverisi varmasti kokee käyttäneensä rahat oikein, kun on tehnyt kodin ITSELLEEN. Sen sijaan hän voi ajatella sinun kodistasi, että se on rahan hukkaa.
Mutta, jos Avotakan tai jonkun muun sisustuslehden olisi pakko valita jompikumpi kämppä jutunaiheekseen, se ei olisi ainakaan kaverini asunto. Tottakai maailmassa on ihmisiä joitten mielestä rupisammakko on maailman kaunein eläin, mutta konsensus lienee että moni muu elukka on kauniinpi.
Mutta, jos Avotakan tai jonkun muun sisustuslehden olisi pakko valita jompikumpi kämppä jutunaiheekseen, se ei olisi ainakaan kaverini asunto. Tottakai maailmassa on ihmisiä joitten mielestä rupisammakko on maailman kaunein eläin, mutta konsensus lienee että moni muu elukka on kauniinpi.
(Eli: Anna kaveris olla mikä on. Taidat olla aika kateellinen hänelle jostakin? Mistä olet luopunut, mitä haluaisit takaisin omaan elämääsi? Vai kaipaatko jotain uutta, kun niin tekee mieli muita painaa muottiin? Ei ole ystäväsi joka kaipaa aikuistumista, muru... :))
Siis jos tahtoo olla aikuinen, niin pitää pukeutua tylsästi niinkö? Öklöjä beigejä, harmaata ja tummansinistä niin jo näyttää aikuiselta... Yök, en ikinä aio tuohon alkaa!
T. 40v täti-ihminen kirjavissa kuteissa (punahehkuisessa kodissaan)
Ei me olla pinnallisia, eihän?
Minun lapseni on erittäin vakavasti sairas. Se on minun ongelmani.