Minkä ulkomaalaisen nimen antaisit lapsellesi, jos...
..asuisit esimerkiksi Amerikassa...
Minä antaisin tytölle nimeksi Hayley ja pojalle Scott... :)
Kommentit (49)
samat nimet kävisivät, kansainvälinen ja samalla ihan "suomalainen" ensimmäinen nimi, niistä muista ei niin väliä, eihän niitä tarvise käyttää missään.
Pojalle...en tiedä? Ehkä Max tai Franz.
poka James. tai Winston. tyttö olisi Emilie.
tai Hephzibah jos kartalta vetäset nimen
Tytölle:
Madeline, Olivia tai Aleyah
"Hassua" kyllä asumme Jenkeissä, mutta meidän lapsellemme tuli supisuomalainen nimi koska minulla on niin jääräpäinen mies :(
ja voisin harkita sitä kans itse. Sit tykkään Angelina nimestä.
Pojalle esim. Adrian, Elijah, Jeremiah
niin näistä nimistä tykkäisin: Cloe, Lily.
laittaisin kaksikielisen suomalaisen nimen, kuten Emma, Joanna, Hanna, Laura jne jne. Elin olisi kaunis mutta herättäisi turhaa hilpeyttä Suomessa.
jotka passaa suomalaiseen sukunimeen, mutta kivoja nimiä olisi myös Alicia ja Jennifer.Pojille tulee mieleen Alex, Thomas.
jonka tytöstä tulisi Caitlin. Pojan nimeä en ole koskaan miettinyt.
Jos asuisin Italiassa, tytöstä tulisi Chiara. Jostain syystä nuo kaksi nimeä ovat aina viehättäneet minua.
Mutta jos jatketaan kuvittelua niin suosikit jenkkinimista vois olla vaikka
Chloe, Claire, Sophie, Rose & Genevieve
Elodie, Charlotte, Lydia/Lidia, Sonia, ja tuo Hayley on kyllä myös ihana. Tai Audrey.
Noam, Clayton, Brandon, Nicolas, Thomas,
Jared ja Jarod pojalle, Naomi tai Lydia tytölle.
jo "ulkomaalainen" nimi. Tytölle antaisin Edith tai Ella Blue. Terkkuja vaan Travoltalle.
nimet antaisin, jos molemmat vanhemmat suomalaisia. mutta ihania ulkomaisia nimiä ovat
tytölle: audrey, sinead
äh, nyt ei mieleen muistukaan!
mies ulkomaalainen, olisin halunnut sen olevan Sophie tai Sophia, eli käytännössä sama nimi hieman eri muodossa. Muita kauniita tyttöjen nimiä olisivat esim. Chloe, Maya, MacKenzie, Charlotte, Layla, Savannah...
Pojasta tulisi ehdottomasti Malachy. Tai sitten Michael...
Tytöstä tulisi siis ehkäpä Phoebe, ja pojasta Ephraim. Nämä siis siinä tapauksessa, että lasten isä olisijotain muuta kuin supisuomalainen. :)