Voiko (pitkä) nainen seurustella itseään lyhyemmän miehen kanssa? *pohti*
Kommentit (8)
Etkö ole jo kuullut, että poliisi sakottaa moisesta haureudesta?
Itse kyllä välttelisin korkokenkiä, tai vaihtoehtoisesti laittaisin tosi korkeat korot.Mikä nyt parhaalta tuntuisi.
Jos mies hyväksyy pituutesi, onneksi olkoon: olet löytänyt miehen jolla on itsetunto kodallaan. Tai fetissi pitkiin naisiin. Ei välttämättä mikään huono juttu sekään ;-)
siinäpä ne älyttömät vastaukset tulikin älyttömään kysymykseen mutta vielä laittaisin mietittäväksi, että jos miehellä on pituutta 165 cm ja naisella 182 cm, niin mites se naintipuoli onnistuu? Kaveri jyystää menemään ja naama yltää just sinne tissien väliin? ... hmmm... ei varmaan hassumpaa, kummallekaan?
ei ainakaan rumia fritsuja.
Ja entäs se suudelma hääalttarilla? Kun mies kurottaa kaula pitkällä ja nainen taipuu alaspäin kuin kirahvi...
Ei, ei voi.
Kyllä pitää naisen ja miehen olla samanmittaisia. Semmonen lakiehdotus pitäisi saada sukupuolineutraaliuden rinnalle: avioparien sertifiointi samanmittaisiksi.
(sertifiointi on kansainvälisten ja kansallisten standardien ja ohjelmien vaatimuksenmukaisuuden arviointi ja tässä tapauksessa siis pariskuntien pituusmitan standardointi samanmittaiseksi yhdenumukaistamisen, tasa-arvoisuuden ja tasaisen laadun saavuttamiseksi )
seurustella lyhemmän miehen kanssa, samankokoinen vielä kävisi, mutta pitäisi sitten olla leveä, painonnostaja-tyyppi. itse olen 180/81,6 eli iso ihminen.
Suurin osa pituuserosta tulee yleensä raajoista, ja niitähän ei jyystämiseen varsinaisesti tarvita.
mutta ei kaikki ole näin "pinnallisia" pituuden suhteen kuin minä. ;)
Jos iahstuisin ja rakastuisin niin siinä ei paljon pituus olis esteenä :D
että eiköhän