Loukkaantuisitko tästä?
Minä sohvalla istuvalle miehelle:
- Tuletko mun kans tuonne makuuhuoneeseen, vai katotko telkkaa?
Mies: -No ei kait täältä mitään tule.
Minä hipsin makkariin ja ilkosinani odottelen sängyssä, ja mies jää katsomaan telkkaria.
Loukkaantuisitko sinä?
Minä en oikeastaan edes loukkaantunut, ihmettelin vähän aikaa ja aloin nukkumaan.
Kommentit (4)
Kyllähän tosta vois vetää ehkäö herneen nenään.
Mua ainakin raivostuttaa, jos asioista pitää sanoa monta kertaa.
Kyllähän tosta vois vetää ehkäö herneen nenään.
Mua ainakin raivostuttaa, jos asioista pitää sanoa monta kertaa.
tai halua hänen tulevan makuuhuoneeseen! Kysy vaan, Hei haloo. Luuletteko ihmisten olevan ajatuksenlukijoita - miestin varsinkaan...
Minä sohvalla istuvalle miehelle: - Tuletko mun kans tuonne makuuhuoneeseen, vai katotko telkkaa? Mies: -No ei kait täältä mitään tule. Minä hipsin makkariin ja ilkosinani odottelen sängyssä, ja mies jää katsomaan telkkaria. Loukkaantuisitko sinä? Minä en oikeastaan edes loukkaantunut, ihmettelin vähän aikaa ja aloin nukkumaan.
Niin, miten tuossa sun kommentissa miehelle tuli selväksi että haluat naida? Pyydät nukkumaan, tai makuuhuoneeseen ylipäätään.
Toisaalta, jos mies olisi minulle sanonut noin ajatuksena seksi, eli tuo olisi lämmittelypuhe ja esileikki ja sitten mies makaisi jo kuumana vuoteessa... hohhoijaa. Jättäisin kyllä sinne odottamaan.
En olis kyllä tosta loukkaantunut, jos olis tosi paljon panettanut, olisin ollut harmissani, mutta silloin olisin kyllä yrittänyt vähän enemmän.