Miksi nainen vastaa lähes aina ehkäisystä?
Mies ei painosta sterilisaatioon. Saan päättää ehkäisyn vapaasti. Kondomiakin mies on valmis käyttämään, jos niin haluan.
Tekisi mieli pihdata ja vaatia mies steriloitavaksi. Mutta kun kärsisin siitä sitten itsekin (pihtaamisesta) :((
Kommentit (30)
Eihän sinun silloin tarvitse vastata ehkäisystä.
Miehille ei vain valitettavasti ole olemassa eri vaihtoehtoja ehkäisyyn, kuten naisille.
Sterilisaatio on lopullinen ja peruuttamaton, se on ISO PÄÄTÖS, eikä sitä ihan voi verrata e-pillereiden syömiseen.
Mies ei painosta sterilisaatioon. Saan päättää ehkäisyn vapaasti. Kondomiakin mies on valmis käyttämään, jos niin haluan.
Tekisi mieli pihdata ja vaatia mies steriloitavaksi. Mutta kun kärsisin siitä sitten itsekin (pihtaamisesta) :((
En halua enää lapsia, vaikka joutuisin uuden perheen perustamaan. Hedelmällisyys ei naisella muutenkaan kestä ikuisesti. Minunkaan mieheni ei pyytänyt tai painostanut toimenpiteeseen. Myönsi että pelkää mennä alapään toimenpiteeseen itse. En halunnut pakottaa. Se oli itselleni aika helppo päätös.
Pihtaa pois, jos se on ainoa tapa saada sinulle passeli ehkäisykeino, siis se miehen sterilisaatio.
Itse otin hormonikierukan, kun gyne sitä suositteli.
on se joka tulee raskaaksi, ja joutuu tekemään päätökset jatkostakin.
ei myöskään halua kantaa vastuuta ehkäisystä! Ja miten niin se on naisen vastuulla kun nainen on se joka tulee raskaaksi? Onhan se miehenkin lapsi silti!
ja olen miehelle ilmoittanut että minä en enää hormoneja itseeni tuppaa joten se on joko hänen sterilisaationsa tai kondomi...kondomilla ollaan toistaiseksi menty eikä haittaa mua yhtään :)
vielä tehdä iltatähti, joten siksi ei sterilisaatiolle. Kondomi taas aiheuttaa mulle allergisen reaktion, joten eipä tässä ole vaihtoehtoja.
Kierukka on ollut ihan "mukava" ehkäisykeino, paitsi laittaminen sattui aivan s******sti. Viikon verran alavatsa oli tosi kipeä ja veristä vuotoa tuli monta viikkoa. En todellakaan aio enää tuota operaatiota käydä läpi. Pillerit yms ei sovi monesta syystä.
Kun lapsiluku on täysi, mies saa itse hoitaa ehkäisyn. Mibulle seksi ei ole niin tärkeää, että olisin valmis kärsimään ehkäisyn takia enempää. Pärjään hyvin ilmankin.
Minä voin kyllä vedellä niillä kondomeilla, mutta sterilisaatioon en suostu.
Yksinkertaisesti siitä syystä, että tilastollisesti sinä, naiseni, päätät erota minusta ennen kuin täytät 40, ja silloin minulla on vielä mahdollisuus saada lapsia uuden naiseni kanssa.
Simple as that.
Elätkö tosiaan ven varassa että kenties joskus vielä teet lapsia jonkun toisen naisen kanssa? Hyvä että kortsu sit kelpaa sillä vaimosi ajattelee kenties samoin. Ehkä jo uusi mies odottaa nurkan takana...
kuin kondomi (josta ei nainenkaan aina tykkää)
Oma ukko ainakin sanoi, että on valmis käyttämään miesten e-pillereitä, kun/jos ne joskus tulevat markkinoille.
jo ihan liikaakin joten kumi meillä ainoa vaihtoehto toistaiseksiellei mies halua sterilisaatioon. Hormonia en ota. Kumi käy mulle...
Elätkö tosiaan ven varassa että kenties joskus vielä teet lapsia jonkun toisen naisen kanssa? Hyvä että kortsu sit kelpaa sillä vaimosi ajattelee kenties samoin. Ehkä jo uusi mies odottaa nurkan takana...
Eron otat sinä, nainen. Ja minulla on mielipiteeseeni rationaalinen tilastollinen perusta.
Minä en välttämättä tahtoisi erota.
Sen eron hetkellä olisin kuitenkin paitsi jätetty, myös sterilisoitu. Capiche?
tuosta suhteesta on varmaan aito rakkaus kaukana
Eikä naisen tarvi käyttää hormonejakaan sillä aika monelle naiselle sopii kumin käyttö...miehet siitä eniten rutisee :)
tuosta suhteesta on varmaan aito rakkaus kaukana
vastuun niin monesta asiasta.Heidät on opetettu pahoille tavoille.