Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua sitten jaksaa huvittaa rikkaat ihmiset

Vierailija
29.09.2010 |

elämässä kaikki pyörii oman navan ympärillä. Kyllä menee elämä hukkaan, kun lähimmäisenrakkaudesta ei mitään ymmärretä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapa itse kateus vaivata, kun pitää vaivautua aivan kirjoittelemaan tällaisista asioista tänne. Ja selvästi olet erittäin empaattinen ja rakastava ihminen (muuten vain yleistät, haukut, pilkkaat ja arvostelet).

Olen itse varakas ihminen, ja on varaakin olla hieman ylimielinen sinun kaltaisillesi, laiskoille ja kouluttamattomille, katkerille ihmisille.

Hohhoijaa, mitähän kun tulee niin mieleen sanonta "pata kattilaa soimaa", kun lukee aloittajan viestin ja ylläolevan tyyppisen vastauksen siihen.

Eläkää nyt ihan rauhassa kumpikin omaa elämäänne. Kummankin käärinliinassa lienee yhtä avarat taskut?

Vierailija
22/24 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on kaksi kummilasta planin kautta. Annan säännöllisesti (kuukausittain) lahjoituksia useille eri hyvätekeväisyysjärjestöille ja säätiöille (erityisesti köyhät lapsiperheet ja luonnonsuojelu). Jouluisin annan isomman summan pelastusarmeijan joulupataan, lisäksi lahjoitan kaiken ylimääräisen (vaatteet, kengät ym) pelastusarmeijalle. Miksikö lahjoitan rahaa ja tavaraa? Jotta voisin omalta osaltani auttaa minua huonommin pärjääviä. Aika moni tuttu toimii samalla tavalla.

harjoitatko lähimmäisenrakkautta face-to-face?

Määrittele lähimmäisenrakkaus, onko se sitä että jakaa rahansa kaikille lokeille jotka viereessä kärkkyvät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on kaksi kummilasta planin kautta. Annan säännöllisesti (kuukausittain) lahjoituksia useille eri hyvätekeväisyysjärjestöille ja säätiöille (erityisesti köyhät lapsiperheet ja luonnonsuojelu). Jouluisin annan isomman summan pelastusarmeijan joulupataan, lisäksi lahjoitan kaiken ylimääräisen (vaatteet, kengät ym) pelastusarmeijalle. Miksikö lahjoitan rahaa ja tavaraa? Jotta voisin omalta osaltani auttaa minua huonommin pärjääviä. Aika moni tuttu toimii samalla tavalla.

harjoitatko lähimmäisenrakkautta face-to-face?

tällainen argumentointi ja ajatuksenjuoksu onnistuu vain av:lla :)

Face-to-face tapahtuvaa lähimmäisenrakkautta tarkastelen niin normaalina arkeen kuuluvana asiana, ettei tullut mieleenkään sitä listata :)

Juu, autan säännöllisesti naapurin mummoa kauppa-asioiden ym. kanssa (ei uskalla oikein liikkua kun on liukasta), käyn säännöllisesti ulkoiluttamassa vanhaa isoäitiäni, joka asuu vanhainkodissa (ei pääsisi muuten ulos ja liikkeelle). Tukiperheenä toimimme aiemmin, nyt ei aika eikä rahkeet riitä siihen tällä hetkellä. Tässä muutamia mainitakseni, haluatko vielä lisääkin? ;)

Vierailija
24/24 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syrjäytymisvaarassa olevat nuoret tule juuri niistä köyhemmistä perheistä eli eiköhän se pelkästään jo kerro missä sitä lähimmäisenrakkautta on ja missä sitä ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän