Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kunpa teistä mahdollisimman moni löytäisi Jeesuksen! :)

Vierailija
28.09.2010 |

Ette arvaakaan miten ihanaa voi olla kun saa olla uskossa! :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että miksi krisityt palvovat puoli-jumalaa (poikaa), kun voisivat palvoa ihan täysjumalaakin (isää=Jumalaa). Siihen onko jumalia olemassa en ota kantaa, minun puolestani kukin saa uskoa vaikka lentävään spagettihirviöön (kunhan eivät sen nojalla vahingoita muita), mutta tuo yo outous vain ihmetyttää.

Jeessus lohduttaa kun "isä" on ensin vedellyt raipalla kintuille.

Vierailija
22/30 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että miksi krisityt palvovat puoli-jumalaa (poikaa), kun voisivat palvoa ihan täysjumalaakin (isää=Jumalaa).

Siihen onko jumalia olemassa en ota kantaa, minun puolestani kukin saa uskoa vaikka lentävään spagettihirviöön (kunhan eivät sen nojalla vahingoita muita), mutta tuo yo outous vain ihmetyttää.

Enkä tuputa uskoani kenellekään muulle. Lapset saavat isoina ihan itse päättää uskovatko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ripariaikana rukoilin Jumalaa, en Jeesusta. Ja muistan että opin aikanaan vähemmän ankaran Jumala-kuvan (rakastava isä, ei kostonhimoinen).

Ehkä juuri sen takia en ymmärräkään - vieläkään.

Nyttemmin olen kristitty vain paperilla, todellisuudessa lähinnä agnostikon suuntainen (joskin Buddhalaisuus kuulostaa fiksulta :))

Vierailija
24/30 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että miksi krisityt palvovat puoli-jumalaa (poikaa), kun voisivat palvoa ihan täysjumalaakin (isää=Jumalaa).

Siihen onko jumalia olemassa en ota kantaa, minun puolestani kukin saa uskoa vaikka lentävään spagettihirviöön (kunhan eivät sen nojalla vahingoita muita), mutta tuo yo outous vain ihmetyttää.

Enkä tuputa uskoani kenellekään muulle. Lapset saavat isoina ihan itse päättää uskovatko.

Siitä vaan. Lapset saattavat sitä paitsi jakaa uskosi :P

Vierailija
25/30 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen saanut kokea niin ihmeellisiä asioita, etten epäile lainkaan Jumalan (ja Jeesuksen ja Pyhän Hengen) olemassa oloa. Olen aivan vakuuttunut että kaikki se on totta :)

Itselläni oli aiemmin myös sellainen käsitys uskovista, että heillä on "lammasmainen hymy" ja että elämä on ankaraa ja ilotonta hyssyttelyä yms. mutta vähänpä tiesin!

Uskossa eläminen on jotain ihan muuta, tämä on täyttä elämää ja uskokaa tai älkää: jännittävää ja mielenkiintoista!

Jokainen, joka haluaa, pääsee tästä osalliseksi. Itseäni ihmetyttää, mitä ihmisillä on muka hävittävänä, jos epäilevät että Jumalaa ei ole olemassa tai että uskossa eläminen olisi typerää, niin miksipä ette kokeilisi? Ei mitään hävittävää. Ei kukaan pakota minuakaan olemaan uskossa, olen ja elän tässä täysin vapaaehtoisesti ja pois en vaihtaisi mistään hinnasta.

(Enkä minäkään teitä tietenkään pakota, joten älkää ottako tuputuksena. Jos ei kiinnosta, voi klikata itsensä pois tästä ketjusta. Mutta jos yhtään kiinnostaa, ottakaa selvää, "etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan" :)

ap

Vierailija
26/30 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan vaikka viiden vuoden päästä uudestaan

Vierailija
27/30 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen saanut kokea niin ihmeellisiä asioita, etten epäile lainkaan Jumalan (ja Jeesuksen ja Pyhän Hengen) olemassa oloa. Olen aivan vakuuttunut että kaikki se on totta :)

Itselläni oli aiemmin myös sellainen käsitys uskovista, että heillä on "lammasmainen hymy" ja että elämä on ankaraa ja ilotonta hyssyttelyä yms. mutta vähänpä tiesin!

Uskossa eläminen on jotain ihan muuta, tämä on täyttä elämää ja uskokaa tai älkää: jännittävää ja mielenkiintoista!

Jokainen, joka haluaa, pääsee tästä osalliseksi. Itseäni ihmetyttää, mitä ihmisillä on muka hävittävänä, jos epäilevät että Jumalaa ei ole olemassa tai että uskossa eläminen olisi typerää, niin miksipä ette kokeilisi? Ei mitään hävittävää. Ei kukaan pakota minuakaan olemaan uskossa, olen ja elän tässä täysin vapaaehtoisesti ja pois en vaihtaisi mistään hinnasta.

(Enkä minäkään teitä tietenkään pakota, joten älkää ottako tuputuksena. Jos ei kiinnosta, voi klikata itsensä pois tästä ketjusta. Mutta jos yhtään kiinnostaa, ottakaa selvää, "etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan" :)

ap

...semmoista, että olen minäkin kokenut yhtä sun toista, osa onnekkuutta, osa taas sellaisia, joita moni kutsuisi yliluonnolliseksi (enneaavistuksia, enneunia, kummituksia + muita henkiä), mutta en minä niitä jumalien piikkiin pistä. Ne vain ovat ja tapahtuvat.

Uskon toki korkeampaan voimaan, mutta luulen että he vain tarkkailevat, eivätkä useinkaan vaikuta täällä.

Vierailija
28/30 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hienoa, kun tietää saavansa ikuisen elämän täydellisessä Rakkaudessa verrattuna aina epätäydelliseen elämään täällä maan päällä.

Ihminen lankesi syntiin aikoinaan ja siksi paholainen pääsi valloilleen täällä tuottamaan tuskaa ja kärsimystä.

Taivaassa niitä ei enää ole ja sinne pääsee ihan kuka tahansa, joka ottaa Jeesuksen vastaan aidosti ja pyytää syntejään anteeksi.

Omasta elämästä tulee täällä jo ihana, kun ei tarvitse tuntea katkeruutta, kateutta, eikä kilpailla kenenkään kanssa paremmuudesta millään elämän alueella:)

Minäkin suosittelen kaikille!

Ps.Lapsistakin kasvaa onnellisia, kun he saavat kristillisen kasvatuksen.

Vierailija
29/30 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hienoa, kun tietää saavansa ikuisen elämän täydellisessä Rakkaudessa verrattuna aina epätäydelliseen elämään täällä maan päällä. Ihminen lankesi syntiin aikoinaan ja siksi paholainen pääsi valloilleen täällä tuottamaan tuskaa ja kärsimystä. Taivaassa niitä ei enää ole ja sinne pääsee ihan kuka tahansa, joka ottaa Jeesuksen vastaan aidosti ja pyytää syntejään anteeksi. Omasta elämästä tulee täällä jo ihana, kun ei tarvitse tuntea katkeruutta, kateutta, eikä kilpailla kenenkään kanssa paremmuudesta millään elämän alueella:) Minäkin suosittelen kaikille! Ps.Lapsistakin kasvaa onnellisia, kun he saavat kristillisen kasvatuksen.

Käsittämätöntä putkiaivoisuutta. Mutta kukin tyylillään. Jos tuo tekee jonkun onnelliseksi ja paremmaksi vanhemmaksi, mikäpä siinä. Kunnioitathan kuitenkin muiden ihmisten elämänkatsomuksia myös.

Vierailija
30/30 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaika tämä kuulostaa noin 16 -vuotiaan ajattelumaailmalta, on se jotenkin herkkää ja suloista yksinkertaisuudessaan. Toivon, ettei kuplasi puhkea liian aikaisin. Toivon, ettei maailma (ja uskontosi) kohtele sinua kovin kaltoin ja että pystyt jatkossakin vaimentamaan järjen äänen vaikeine kysymyksineen.

Onhan se hienoa, kun tietää saavansa ikuisen elämän täydellisessä Rakkaudessa verrattuna aina epätäydelliseen elämään täällä maan päällä. Ihminen lankesi syntiin aikoinaan ja siksi paholainen pääsi valloilleen täällä tuottamaan tuskaa ja kärsimystä. Taivaassa niitä ei enää ole ja sinne pääsee ihan kuka tahansa, joka ottaa Jeesuksen vastaan aidosti ja pyytää syntejään anteeksi. Omasta elämästä tulee täällä jo ihana, kun ei tarvitse tuntea katkeruutta, kateutta, eikä kilpailla kenenkään kanssa paremmuudesta millään elämän alueella:) Minäkin suosittelen kaikille! Ps.Lapsistakin kasvaa onnellisia, kun he saavat kristillisen kasvatuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi