Miten tulla onnelliseksi?
Mulla on terveet lapset, rakastava mies, omakotitalo, koira ja kissa jne. Kaiken pitäisi olla kunnossa, mutta mä en ole onnellinen. Olen ollut vuosikausia kotiäitinä, aikoinaan irtisanouduin ammatistani. Meidän paikkakunnalta ei löydy töitä, eikä varsinkaan vanhentuneen koulutuksen kanssa. Enkä tiedä mille alalla haluaisin. En tykkää oikeastaan mistään enkä ole erikoisen hyvä missään. Vuoden päivät on tuntunut, että mä vain ajelehdin eteenpäin, mun elämällä ei ole mitään tarkoitusta. Mitkään itsarit eivät ole mielessäni, en vain ole onnellinen.
Kommentit (2)
ota aikaa itsellesi. onko mitään harrastusta mitä olet aina halunnut kokeilla? onko ystäviä? kotiäitinä helposti elää ikäänkuin muilla ja unohtaa omat tarpeensa. kodin ja arjen pyörittämisen keskellä ei itselle useinkaan jää aikaa ellei sitä "itsekkäästi" vaadi. lapset eivät tarvitse äitiä isompana samaan tapaan kuin ihan pienenä, joten sellainenkin saattaa tuntua jokseenkin maseltavalta, jos omassa elämässä ei ole ollut muuta. vaikkei kauheasti huvittaisi niin mene ihmisten ilmoille, kokeile uusia asioita. voit siinä sivussa vaikka vahingossa löytää itsesikin :)
Ottaisin sulta mielelläni sen miehen ja omakotitalon, jos et tunne onnellisuutta noista asioista. Niistäkin pitäisi ihmisen jo tuntea onnea.
Tiedätkö miltä tuntuu kun lapseni isä ei ole olemassa? On siis hengissä mutta on kadonnut.
Ja vastaus kysymykseesi: sun pitää itse löytää se onni, tutki sydäntäsi ja itseäsi, vastaus tulee itseltäsi.
Uskon että vielä löydät elämääsi sisältöä, meillä jokaisella on sisäinen tieto ja myös intuitio.
Minäkin olen etsimässä ja jo vähän perillä siitä mikä minulle sopii, mistä minun "onni" tulee.
Usko siihen että eteesi vielä tulee ne asiat jotka on sinulle tarkoitettu!