Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopilla 2 poikaa ja 1 tyttö

Vierailija
28.09.2010 |

Pojilla jo useampia lapsia. Meilläkin kolme. Nyt tyttärelle juuri syntymässä ensimmäinen lapsi. Mitä veikkaatte, jäävätkö meidän lapset nyt eri kastiin? Onko oman tyttären lapsi aina se rakkain?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2 poikaa ja kun miehen sisko sai tytön, niin meidän lapset jäi "kakkosiksi". :(

Vierailija
2/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oman tyttären lapsi aina se rakkain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien lasten geeneistä ei voi ikinä olla varma.

Vierailija
4/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin on!

ei enää heru lastenhoitoapua eikä mtn sympatiaa. saat itse hoitaa omat lapsesi tai sitten åyytää omia sukulaisiasi avuksi. näin ainakin meillä ja monella muulla tuntemallani kaverilla.

onneksi olet jo hoksannut asian ettei myöhemmin ihmetytä

Vierailija
5/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka anoppi periaatteessa tykkää kaikista lastenlapsistaan, silti minusta aina siitä on puuttunut se "omana pitäminen". Oma äitini pitää minun lapsiaan ihan oman perheensä jatkona. Luulen, että tilanne vielä nyt pahenee.. Itse haluaisin anoppiinkin pitää hyvät ja läheiset välit. Varsinkin meidän esikoinen on kovasti juuri anopin perään. Mutta toki meille kaikille kivaa saada lisää lapsia sukuun. Jos tässä nyt jotain "menetetäänkin".

Vierailija
6/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoispoika ja sitten syntyi pikkusisko. Anopin tytär sai pojan 8vkoa meidän jälkeen ja meidän lapset ovat nyt ihan ilmaa. Tyttärenpojan kanssa lähes tulkoon päivittäin, hakeevat hoidosta ja alkuun jopa hoisivatkin 4kk. Meidän lapsia näkevät vain noin kerran kuussa jos sitäkään ja vain jos tyttärenpoika ei ole tulossa. Onpa käynyt niinkin että olivat luvanneet hoitaa meidän lapsia, mutta peruivat kun tämä lellikki oli tulossa.

Voitte vain uskoa, että tuskin tulee kovin lämpimät välit serkuksille. Meidän vanhin jo tajuaa epäreiluuden.

Vierailija
7/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se.. anoppi kun olisi eläkkeellä, oma äitini taas tiukasti työelämässä. Mutta ei ole anoppi tähänkään asti aina kiitänyt apuun, pari kertaa vuodessa pyydän. Väloimatkan vuoksi en siis useammin viitsi. Nähdään toki lomilla sitten muuten ja mielellään lasten kanssa on.

Vierailija
8/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on isoveljeni lapset. Minun ja toisen veljeni lapset eivät ole mitään noihin toisiin verrattuna. Eikä isoveljeni lapset edes ole ekoja lapsenlapsia.

Vierailija
9/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi keksi kaikenmaailman pihan haravointia juuri samalle päivälle kun olin esikkoa synnytämässä...siis että hänen poikansa, lapseni isän olisi pitänyt mennä häntä palvelemaan ( onneksi ei mennyt). olisin kuulema pärjännyt hyvin yksinkin, ja kun oli ne pakkaset tulossa että pitäis saada ne puutarhakalusteet suojaan...luoja, ja muuta paskaa.

sitten kun armas tytär oli lastaan pukkaamassa, niin anoppi otti VAPAAPÄIVÄN että voisi olla koton ajännittämässä ja tuntemassa myötätuntoa kun toinen on siellä niin kipeenä ja tuskissaan. soitteli koko ajan synnärille ja kyseli kuulumisia ja soitteli meillekin väliaika kuulumisia...montako senttiä ja epiduraali!

itse odotan nyt toista viimeisilläni eikä ole kertaakan kysynyt kuinka voin saatikka millonka on laskettu aika...

...että näin. lapseni ovat kakkosluokan kansalaisia

Vierailija
10/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tällä tyttärellä on miehensä sukuun tositosi läheiset välit ja he asuvat lheitä ähempänä. En siis usko, että esim. loma-aikoina useinkaan ovat anoppilassa. Jospa meidänkin lapsia sitten vielä joskus muistettaisiin..

Ap

Vierailija
11/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi pitää tyttärensä lapsia ja meidän lapsia täysin yhdenveroisina. En mistään huomaa, että tyttären lapset olisivat rakkaampia tmv. Aina on aikaa kaikille lapsenlapsille.

Meillä nyt on ollut aina niin lämpimät välit anopin kanssa, että ehkä sekin vaikuttaa asiaa? Olen aina tuntenut olevani "toinen tytär" hänelle ja hän on asian sanonutkin niin!

Vierailija
12/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tyttärelle juuri syntymässä ensimmäinen lapsi. Mitä veikkaatte, jäävätkö meidän lapset nyt eri kastiin? Onko oman tyttären lapsi aina se rakkain?

Tietenkin kokemus on eri asia onko miniä vai tytär raskaana.

Miten ihmeessä edes tuollaista kysyt?

Minun äitini aivan varmasti on kovin kiintynyt veljeni lapsiin.

Ja itse en koe että anoppini jotenkin välittäisi tyttärien lapsista enemmän kuin minun.

Vierailija
13/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

sitten kun armas tytär oli lastaan pukkaamassa, niin anoppi otti VAPAAPÄIVÄN että voisi olla koton ajännittämässä ja tuntemassa myötätuntoa kun toinen on siellä niin kipeenä ja tuskissaan. soitteli koko ajan synnärille ja kyseli kuulumisia ja soitteli meillekin väliaika kuulumisia...montako senttiä ja epiduraali!"

Täh, siis totta kai oma tytär on hänelle tärkeämpi, kuin miniä? Se on ihan selvää. Miettikää omalle kohdallenne, tykkäättekö enemmän omasta lapsestanne vai lapsenne siipasta.

Vierailija
14/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniät vihaavat anoppejaan, joten isoäidin ei kamalasti kannata satsata poikien lapsiin. Tyttären kanssa välit ovat paremmat, ja tietää, ettei joudu ilmaiseksi hoitoautomaatiksi kuten usein poikien lasten kanssa tapahtuu. Isoäiti kelpaa vain hoitajaksi, ei muuhun.

Vierailija
15/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä anoppi oli AUTTAMASSA POIKANSA PERHETTÄ,kun miniä eli minä oli synnyttämässä.Tottakai anoppi rakastaa enemmän tytärtään kuin minua,mutta tässähän on kyse hänen toisensa lapsen lapsen syntymästä.Miten siis se,että on tytär ja poika,jotenkin oikeuttaisi hänet kohtelemaan lapsenlapsiaan ja näiden perheitä epätasa-arvoisesti?En ymmärrä ollenkaan tuota,että puolustellaan anoppia,joka käyttäytyy niin.

Vierailija
16/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär on saanut lapset ensin, ja varsinkin tyttären vanhin lapsi on selkeästi se rakkain, vaikka anoppi yrittää kovasti sitä peitellä. Tämä kun sattui olemaan suvun ensimmäinen lapsi, niin on jopa minullekin tosi rakas.

Tyttären lapsia hoidetaan ehkä vähän useammin ja myös haetaan hoidosta, mutta toki ottaa huomioon meidänkin lapset, on ottanut esikoista jopa yökylään ja tulee yllärivisiiteille noin 1-2 kertaa kuussa katsomaan lapsia. Yrittää olla tasapuolinen, ja se on tärkeintä. Enhän mitenkään voi kilpailla anopin tyttären kanssa, heillä on toki ainutlaatuinen suhde. Välillä surettaa mieheni puolesta, mutta hän on tottunut siihen, että on jäänyt aina siskolleen kakkoseksi. Silti välit ovat ihan sopivan läheiset.

Vierailija
17/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien lapset ovat yhtä rakkaita.

Tosin mä olen se miniöistä parempi:)

Toki kohtelee hyvin toistakin miniäänsä, itsellään on ollut kauhutarinoiden päähenkilö anoppina.

Vierailija
18/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastaako anoppi enemmän tytärtään kuin miniää, vaan siitä saako tyttären lapset enemmän huomiota.

Ihan varmasti saa. Tytär on aina tytär. Pojan lapset ovat ihan eri kastia.

Vierailija
19/21 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten minä olen se lempi miniäjä!!

Ajattele ap nyt itse, aiotko sinä rakastaa poikasi lapsia yhtään sen vähemmän kuin tyttäresi lapsia

Vierailija
20/21 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ykkösiä.

Niistä tietää varmasti, että ne ovat anopin verisukulaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi